Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Δυο βραβεία και μια ημερήσια απόδραση

Σειρά μου να παρουσιάσω τα βραβειάκια,που μου χάρισαν αγαπημένες φίλες.
Πρώτο ήρθε αυτό με τις πολύχρωμες πεταλούδες,βραβείο έμπνευσης,χαρισμένο από την Έφη και την ευχαριστώ πολύ!

Θα το χαρίσω με τη σειρά μου στις:

Σύνδεσμος1 Μαριέλα,τη δασκάλα μου στη ζωγραφική (marielartcourse)
2 Βασιλική (free paint)
3 Λούρδη (πολυτεχνίτισσα)
4 Μαρία και Μισιρλού (2handmadeart)

To δεύτερο βραβείο,το μαρτίνι,ήρθε από την Άννα,την οποία ευχαριστώ πολύ.
Μαζί με το βραβείο πρέπει να γράψω για μια δική μου απόδραση ,μόνο που θα είναι άνευ ποτού-πίνω ελάχιστα και προτιμώ κόκκινο κρασάκι.

Ιούνιος,τέλη δεκαετίας ΄70 γυρίζοντας από τις εξετάσεις στη σχολή βρήκα να με περιμένει ένα αεροπορικό εισιτήριο για Κρήτη.Το καράβι,που δούλευε ο πατέρας μου έπιασε για λίγο Ηράκλειο κι ήθελε να με δει.Διπλή η χαρά μου,θα έβλεπα τον μπαμπά μου και θα πήγαινα Κρήτη,που δεν είχα ξαναπάει και μάλιστα με αεροπλάνο.Τότε το αεροπορικό ταξίδι ήταν πόθος,αργότερα έγινε φόβος.
Το ταξίδι ήρεμο κι όμως από εκείνη τη στιγμή ήρθε εκείνη η ανησυχία,το σφίξιμο,που πάντα με ακολουθούσε.
Μολις δυο ώρες έμεινα με τον πατέρα μου,αποχαιρετιστήκαμε και το υπόλοιπο της ημέρας το αφιέρωσα στη γνωριμία του τόπου.Πρώτα απ΄όλα πήγα στην Κνωσό,βιαστικά περπάτησα στον αρχαιολογικό χώρο του μεγάλου αρχαίου πολιτισμού.Χρόνια μετά πήγαμε με φίλους και είχα όλη την άνεση να δω λεπτομερώς όλα τα μνημεία.
Στην επιστροφή πέρασα από το κάστρο στο λιμάνι,περπάτησα στην πόλη και αργά το βράδυ πάλι πίσω στην Αθήνα.
Για μένα σημαδιακό αυτό το ταξίδι με αεροπλάνο.Έκτοτε ακολούθησαν και κάποια άλλα,μα εδώ και αρκετά χρόνια δεν ξαναπέταξα από το φόβο,που με κυριεύει.

Το βραβείο μαρτίνι θα το χαρίσω στις νεαρές φίλες:

1 Μοντέρνα Σταχτοπούτα
2 Μαριάννα
3 Κουνελάκι
4 Άρτεμη
5 Ζέτα
6 Roadartist
Να ΄μαι,έτοιμη να μπω στους θαλάμους του παλατιού,στην Κνωσό.

Update:
Φίλες μου,αυτή την εβδομάδα,θα έρχομαι για λίγο,μπορεί να παραλείψω και κάποια μέρα να σας επισκεφτώ,γιατί από χτες οι μέρες μου είναι γεμάτες από το μικρούλη εγγονό μας.Τον άφησαν τα παιδιά-είχαν δουλειές στην Αθήνα-και είμαι συνεχώς από πίσω του,αλλά κι αυτός ο πονηρούλης όλο στα πόδια μου κρέμεται.
Από τις 9,που πηγαίνει για ύπνο,προσπαθώ να συμμαζέψω λίγο.
Σας φιλώ!

19 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Ελενάκι, πολύ όμορφα!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

Evie είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Mariela είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, νομίζω δικαίως τα πήρες, ειδικά το πρώτο!!!
και σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για τη σκέψη σου... σύντομα θα το δεις στο καφενείο!!
σε φιλώ πολύ

drosostalitsa είπε...

Αχ τι όμορφη φωτογραφία - γεμάτη αναμνήσεις φαντάζομαι!!!

πολλά φιλάκια ***
συγχαρητήρια για τις βραβεύσεις ;)

agianniwtissa είπε...

panta stylath h elenh.wraia fwtografia.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ! ΕΜΠΑΙΝΑ ΑΝΕΤΑ ΣΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΩΣΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ , ΜΠΑΙΝΩ ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ Η ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ! ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ 2 ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΛ. ΑΠΟ ΒΛΑΒΗ ΤΟΥ ΚΑΛΩΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΤΟ INTERNET ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΔΩ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΖΕΤΑΣ. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Rena είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία,οι εικόνες σου με ταξίδεψαν χρόνια πριν που όταν ήμουν μικρή έπαιζα συχνά σ' αυτούς τους θαλάμους,τώρα πια αν είσαι τυχερός και είναι ανοιχτοί όταν πας, πρέπει να πληρώσεις και εισιτήριο!!!

χρυσάνθη είπε...

Ελενάκι μου συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!!Η απόδρασή σου αυτή με συγκίνησε πάρα πολύ!!!!
Καλή εβδομάδα!

{Marianna} είπε...

Καλημέρα! Συγχαριτήρια για τα βραβεία σου, και σ'ευχαριστώ πολύ που μου χάρισες ένα από αυτα! Θα το αναρτήσω όσο πιο σύντομα μπορώ!... :)

SpIrToKoYto είπε...

συγχαρητήρια και επαξίως τα βραβεία σου Ελενάκι...
καλημέρες κι από δω...-:))

Δημιουργία είπε...

Ομορφη αναμνηση, γεματη αγαπη.Να εισαι καλα, και σε αλλα βραβεια.

Zeta Mp είπε...

Ελένη μου να σαι καλά για τη συμπαράσταση!!! Σ ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ! Χαίρομαι ιδιαίτερα που μου έδωσες εσύ ξανά αυτό το βραβείο! Θα ξαναπώ άλλη μια ιστορία μου...χιχιχιχ Τέλεια!!!! Καλό βράδυ, φιλάκια!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΑ Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕ. ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΙΝ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ! ΒΛ. ΑΓΓΕΛΟΙ. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

el.mar είπε...

Ελένη μου συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!Σε ευχαριστώ πολύ για το μαρτίνι..και εγώ σαν εσένα..δεν πίνω πολύ,μόνο ένα γλυκό κόκκινο κρασάκι!!
Αεροπλάνο?!..φοβούμεε!!!Φιλιά!!!

vasiliki είπε...

Ελένη μου πολλά βραβεία βλέπω:):)
Συγχαρητήρια λοιπόν:):)
Έχουμε ένα κοινό στοιχείο, φοβάμαι και εγώ τα αεροπλάνα, δεν έχω μπει ποτέ και ούτε θέλω.:):)
Θέλω να σε ευχαριστήσω για όλα και να σου ανταποδώσω την αγάπη και την εκτίμηση.Με κάποιους ανθρώπους μπορεί να μην έχω συναντηθεί ποτέ αλλά τους έχω στην καρδιά μου.Ένας από αυτούς είσαι και εσύ, είναι σαν να σε ξέρω χρόνια.
Να είσαι πάντα καλά και να περνάς καλά - φιλιά καρδιακά

lourdi lourdaki είπε...

EΛΕΝΗ ΜΟΥ ΑΡΓΗΣΑ ΤΟ ΞΕΡΩ...
ΜΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ..Ο ΜΠΛΟΚΕΡ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΑΛΙ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!..
ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΘΕΡΜΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ!!!
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΝΩΣΟ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΟΧΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΔΥΟ...ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΞΙΖΕΙΣ!!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

eleni είπε...

Φίλες μου,ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!
Από σήμερα,και πάλι στα γνωστά,καθημερινά μονοπάτια-άντε να μαζευτώ κι εγώ.
Φιλιά!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Ελένη μου σε ευχάριστώ πολύ για το βραβείο!! Με συγκινείς γλυκιά μου!!
Δυσκολεύτηκα τις τελευταίες μέρες να μπω στην σελίδα σου! Δεν ξέρω τι έγινε... Σήμερα όμως μια χαρά!!

Τι ωραία η φωτογραφία!! Πολύ κομψή η εμφάνιση σου!!
Φιλάκια!!

eleni είπε...

ΜΣ,είσαι μέσα στην καρδιά μου!
Πάντα μας ενημερώνεις,ξέρεις παρακολουθώ τη μόδα προσαρμόζοντάς την στις προτιμήσεις μου.
Είναι παλιά,όταν είχα κατσαρά τα μαλλιά-με τη βοήθεια περμανάντ-τώρα είναι μακρύτερα.Στην εμφάνιση κάπως έτσι είμαι,μόνο λίγα κιλάκια παραπάνω,άλλωστε εκεί είμαι γύρω στα 52 κιλά,τώρα 58.
Φιλιά!