Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Κρέμα προσώπου με βούτυρο καριτέ

Μια κρεμούλα για το πρόσωπο,λίγο πιο ενισχυμένη για τις κρύες ημέρες του χειμώνα και καθόλου λιπαρή.
Αυτή τη φορά την έφτιαξα με emulsifier αντί για κερί μέλισσας και μολονότι περιέχει ελαιόλαδο,δεν είναι καθόλου λιπαρή.

Η ΣΥΝΤΑΓΗ
____________________

10 ml ελαιόλαδο,
5 ml καστορέλαιο,
3 ml έλαιο jojoba,
6 ml shea butter(βούτυρο καριτέ)*,
8 ml emulsifier,
2 blister(καψουλίτσες) βιταμίνη Ε,

5 ml γλυκερίνη,
5 ml τζελ αλόης,
55m ml δυνατό έγχυμα με πράσινο τσάι,χαμομήλι,τζίντζερ,

αιθέρια έλαια:
5 σταγ. γεράνι,
5 σταγ. γιασεμί,
5 σταγ. τριαντάφυλλο,
5 σταγ. αγιόκλημα

Σε μπεν μαρί ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο,,το καστορέλαιο,το καριτέ και το emulsifier.To λάδι jojoba το προσθέτουμε,όταν το βγάλουμε από το μπεν μαρί,όπως και τη βιταμίνη.
Επειδή το έγχυμα βοτάνων,το είχα φτιάξει αρκετές ώρες πριν,για να γίνει πολύ δυνατό,το ζέστανα ελαφρά στο μπεν μαρί .Τα λάδια και το έγχυμα πρέπει να έχουν την ίδια θερμοκρασία,προσωπικά δεν έχω θερμόμετρο απλά εμπειρικά αρχίζω να τα αναμιγνύω.
Ρίχνουμε σιγά σιγά το έγχυμα στα λάδια ανακατεύοντας συνεχώς.Συνεχίζουμε το ανακάτεμα ή με μικρό μιξεράκι ή αν δεν έχετε με κουταλάκι.΄Οταν κρυώσει λίγο προσθέτουμε τα αιθέρια έλαια,συνεχίζουμε το χτύπημα μέχρι να κρυώσει αρκετά.Βάζουμε σε βαζάκι και το κλείνουμε,όταν η κρέμα κρυώσει εντελώς.

--------------------------------------------------------------------


Πριν λίγες μέρες έφτιαξα και μια κηραλοιφή για τα σκασμένα χειλάκια του μικρούλη μας.Είναι προτιμότερη από τα διάφορα χημικά σκευάσματα,επίσης είναι τέλεια για μικροεγκαύματα.

7 κ. σ. ελαιόλαδο,
1 κ. σ. τριμμένο κερί μέλισσας,
2 κάψουλες βιταμίνη Ε,
3 στ αιθέριο χαμομήλι,


Αυτή η κρέμα δεν περιέχει καθόλου έγχυμα-την φτιάχνουμε με τον ίδιο τρόπο,όπως την προηγούμενη.
Αν έχετε βαλσαμέλαιο,η επουλωτική της δύναμη στα εγκαύματα θα είναι ακόμη καλύτερη.Προσθέστε και αιθέριο λεβάντας.

* Το βούτυρο καριτέ είναι φυσικό προϊόν,παράγεται στην Αφρική από τους καρπούς του δέντρου karite.Είναι πλούσιο σε βιταμίνες A,D,E,F,K,αποτελεσματικό για τα σημάδια γήρανσης,την αφυδάτωση,τις δύσκολες περιβαλλοντικές συνθήκες,τους ερεθισμούς της επιδερμίδας.

Να περάσετε ένα όμορφο Σ/Κ!

update:
___________
Είδα στα σχόλια,ότι με ρωτάτε πού βρίσκουμε τα υλικά.
Τα περισσότερα υπάρχουν στα καταστήματα βιολογικών.Εκεί που έχω βρει μεγάλη ποικιλία είναι το κατάστημα στο Σύνταγμα-δε θυμάμαι καλά την οδό,είναι Νίκης ή Βουλής με κατεύθυνση προς Μητροπόλεως
Το καλοκαίρι παρήγγειλα διαδυκτιακά από το Ορέστης craft center αρκετά υλικά για σαπούνι μεταξύ τους και καριτέ.
Για τις κρέμες έχω αγοράσει βούτυρο καριτέ,βιολογικό πάλι μέσω ίντερνετ από ένα μαγαζάκι στην Καρδίτσα.Έχει αρκετά βιολογικά προϊόντα,λίγο ακριβούτσικα,αλλά πολύ καλή ποιότητα.
Eλπίζω να κάλυψα τις απορίες σας.
______________________

32 σχόλια:

Evie είπε...

Μπράβο σου Ελένη! που φτιάχνεις τις δικές σου κρέμες!! Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά.

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Πολύ δημιουργική η όλη διαδικασία. Τέλεια ιδέα! Το βούτυρο πού το προμηθεύεσαι, όμως;

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΠΟΤΕ! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΚΡΕΜΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ! ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣΣΑΖ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ , ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΤΑΜΠΟΝΑΡΙΣΕ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΛΥΠΙΟ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ. Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ!

ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΣΑΙ ΥΛΙΚΑ;
ΦΙΛΑΚΙΑ!

foufoula89 είπε...

ΣΟΥΠΕΡ!!!ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΕΝ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΡΙΤΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΣ ΝΑ ΤΟΒΡΕΙ? ΚΑΛΟ ΓΛΥΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Maria είπε...

Τέλεια!!!μπράβο Ελένη μου ευχαριστώ!!!!και εγώ την ίδια απορία..από που παίρνεις τα υλικά...κάποια από αυτά που ανέφερες τα έχω δει στα βιολογικά μαγαζιά κάποια άλλα όχι...ανέφερε αν μπορείς τις πηγές.Την Καλήμερα μου!!!

eleni είπε...

Εύη,έχω αρκετά χρόνια,που ασχολούμαι και φτιάχνω κρεμούλες και άλλα καλλυντικά.Είναι αγνά,αν χρησιμοποιήσει βιολογικά υλικά.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ευγενία,πέρα από δημιουργική είναι και ωφέλιμη για την επιδερμίδα σου.
Συμπλήρωσα την ανάρτηση,πιστεύω να σας κάλυψα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Έφη μου,ιδιαίτερα το καριτέ,που περιέχει,είναι ιδανικό για περιποίηση από την κορυφή μέχρι τα νύχια-κυριολεκτικά:μπορείς να το βάλεις στα μαλλιά σαν μάσκα,να φτιάξεις και κρέμα-βούτυρο σώματος.Είναι πολύ ενυδατικό.
Έγραψα κάποιες πληροφορίες στο update.
Φιλιά!

eleni είπε...

Φουφούλα,έτσι νόμιζα στην αρχή,αλλά είναι πολύ εύκολο-σαν μαγειρική,τίποτα περισσότερο.
Κοίταξε στην ανάρτηση για τα υλικά,τη συμπλήρωσα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαρία,σωστα,τα βιολογικά καταστήματα έχουν τα περισσότερα-λαδάκια,αιθέρια,τζελ αλόης.
Το καριτέ δε βρίσκω εκεί,έβαλα όμως κάποιες διευθύνσεις,που έχω αγοράσει.
Φιλιά!

Katerina Galati είπε...

Ελένη μου ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγή, η αλήθεια όμως είναι πως αν και τις έχω διαβάσει όλες όσες έχεις ανεβάσει μου φαίνονται μπελαλίδικες και δύσκολες έτσι αρκούμε στο να τις βλέπω....
Σου εύχομαι καλή εβδομάδα!!!!

PaintBox Magazine είπε...

Έτσι για να ξέρουμε τι βάζουμε πάνω μας... οι παλιοί έλεγαν "μη βάζει στο πρόσωπο ότι δεν μπορείς να φας". Τυχαίο; Δεν νομίζω!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ελενάκι μου είσαι μια χρυσοχέρα, το έχουμε ξαναπεί!!
Και σίγουρα όσα φτιάχνεις είναι αγνά και εγγυημένα!!
Πολλά φιλάκια, καλή σου εβδομάδα!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Είσαι θησαυρός Ελένη μου!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις συνταγές σου!! Εννοείται θα τις δοκιμάσω!! Με τόσο κρύο εδώ που έχουμε είναι χρήσιμες!! Αχχ.. χάρηκα τώρα!!
Καλή εβδομάδα!!
Φιλιά πολλά!!!

Μαριλένα είπε...

Ελένη, αποφάσισα να τη δοκιμάσω. πειράζει αν αντικαταστήσω μερικά αιθέρια με κάποια άλλα; κι αν δεν βάλω καθόλου καστορέλαιο;
θα δοκιμάσω και θα σου πω τι θα βγει(άσε που με βλέπω να σου τηλεφωνώ για ..χείρα βοηθείας :Ρ)
φιλιά πολλά!!

lourdi lourdaki είπε...

TΣΑ..ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΑ!!!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΚΑ!!!
ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΩ!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΛΕΝΗ ΠΟΥ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!! ΘΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ!!!!

kiki είπε...

Η κηραλοιφη με ενδιαφέρει (αν και δεν καίγομαι εύκολα, χεχε).

eleni είπε...

Kατερίνα,καθόλου δύσκολες,χρειάζεσαι ελάχιστο χρόνο.
Σ΄ευχαριστώ!
Φιλιά!

eleni είπε...

Έχεις δίκιο!
Χρησιμοποιώ πάντα βιολογικά υλικά και πιστεύω ότι είναι ό,τι καλύτερο για το δέρμα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Αχ,Έλενα,όσα αγαπώ τα κάνω με χαρά,για τα άλλα...όλο γκρίνια είμαι χιχι...
Τις κρεμούλες δεν τις εγκαταλείπω.
Φιλιά!

eleni είπε...

ΜΣ,για το κρύο είναι πολύ καλή,γιατί κρατά την επιδερμίδα μαλακή.
Μπορείς να βάλεις μισή δόση καριτέ,μισή βούτυρο κακάο.
Φιλιά!

Αν θέλεις βοήθεια,στείλε μου mail.

eleni είπε...

Mαριλένα,έχω ξαναγράψει πώς χρησιμοποιούμε ό,τι έχουμε-κάνουμε μόνοι μας συνδυασμούς.
Ακόμη και μόνο με ελαιόλαδο θα είναι καλή.
Φιλιά!

eleni είπε...

Λουρδάκι,είσαι του κλαμπ κι εσύ!Δεν το ήξερα-δεν είναι τέλειες!
Ούτε να το σκέφτεσαι,να είσαι καλά-θα σε επισκέφτομαι εγά.Είδα το ροζουλί αφιέρωμα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Deli,να,που σε τσάκωσα!Ενδιαφέρθηκες και για μια κρεμούλα.
Θα τα πούμε.
Πάντως με emulsifier δεν είναι λιπαρές,όπως με μελισσοκέρι(μου έχεις πει,ότι δε σ΄αρέσουν οι λιπαρές κρέμες).
Φιλιά!

...irida... είπε...

αχ!ΕΛΈΝΗ!!!
με τα μαγικά χεράκια!!!!!
υπέροχα!ευχαριστούμε!!!

eleni είπε...

Ίριδα,φτιάχνω τις δικές μου κρέμες και πραγματικά είναι πολύ καλύτερες,αγνές από του εμπορίου.
Ευχαριστώ-φιλιά!

Mania είπε...

Ελένη ευχαριστούμε για τις συνταγές. Φτιάχνω και εγώ αλλά τις δικές σου θα τις δοκιμάσω. Το μόνο που δεν ξέρω είναι το emulsifier. Από που μπορώ να το αγοράσω και τι είναι??? Μου αρέσει όμως που ασχολείσαι με αυτά παρόλο που κυκλοφορούν ένα σωρό ετοιμα σκευάσματα. Μπράβο σου!!

eleni είπε...

Μάνια,ταυτά που κυκλοφορούν είναι γεμάτα επικίνδυνα χημικά.Τα βιολογικά,αφού μπορώ να φτιάξω παρόμοια,δεν υπάρχει λόγος να τα αγοράζω.
Το emulsifier πρώτη φορά το χρησιμοποίησα αντί για μελισσοκέρι.Κάνει τις κρέμες πιο ανάλαφρες,άλλωστε περιέχεται και στις κρέμες του εμπορίου.
Το παρήγγειλα από το Ορέστης craft center,ρίξε μια ματιά στο link.
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα! 3 αποριες: 1. τι emulsifier χρησιμοποιησες γιατι υπαρχουν ποικιλα ειδη. επισης η ποιοτητα των υλικων απο τον ορεστη πως σου φανηκε; γενικα για πρωτες υλες καλλυντικων μου προτεινουν το ρουμπουλακη ή τον μανη. Απο Μανη δεν ειχα ενθουσιαστει. Για αυτο ρωταω. 2. γιατι τα μετρας ολα σε ml? εκ των πραγματων για το καριτε χρειαζεται να το λιωσεις για να βρεις τον ογκο. οποτε εκ των πραγματων δεν ειναι πιο ευκολο να δινεις τις αναλογιες σε βαρος; 3. το μαγαζι που λες ειναι οι τεσσερις εποχες ; http://www.igogreece.com/GR/GreekCatalogs.asp?catalogCateg=11&subCateg=12&act=page&id=39
ευχαριστω!

Ανώνυμος είπε...

α και κατι τελευταιο δεν εισαι απο το aromacooking εσυ; γενικα τι εχει συμβει με το blog αυτο αλλα και της witch και δε βλεπω ενημερωσεις; ολοι καλα;

eleni είπε...

Αγαπητή ανώνυμη,το emulsifier ήταν από τον Ορέστη.Δεν ανεγράφετο καμιά εταιρία και νομίζω ότι ήταν από συσκευασία μεγαλύτερη.
Τα προϊόντα του δεν είναι βιολογικά και είδα ότι είναι-αυτό που λέμε χύμα και τα συσκευάζει μόνος.
Βρήκα μια άλλη εταιρεία,έχει καλύτερα βιολογικά και μη: www.sensities.com

Τον Μάνη δεν τον ξέρω,ο Ρουμπουλάκης νομίζω δεν έχει τόσο καλη ποιότητα,πχ το καριτέ του το χρησιμοποιώ μόνο σε σαπούνι.
Από το μαγαζάκι στην Καρδίτσα έχω πολύ καιρό να αγοράσω,πάντως έχει πολύ καλή ποιότητα-πάτησε στο link,να δεις.

Μετρώ σε ml,γιατί έχω δοσιμετρικά κουταλάκια,αλλά και τα απλά είναι: 1 κγ 5 ml
Το καριτέ δεν το λιώνω πριν,απλά βάζω την ποσότητα με το δοσιμετρικό κουτάλι και μια χαρά είναι-το ίδιο και το κερί.

Το aromacooking μάλλον το εγκαταλείψαμε,γιατί όλες έχουμε δικό μας blog πια.Για τη Μάγισσα κι εγώ δεν ξέρω,δεν τη γνώριζα προσωπικά.Μέχρι κάποια στιγμή κρατούσαμε επαφή,μα χαθήκαμε λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεών της.
Με τη μόνη που κρατάω επαφή και προσωπική είναι η Κική-μικρή μουζίνα.

Ελπίζω να σε ικανοποίησα με τις απαντήσεις μου.
Καλό σου βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Τωρα επαθα σοκ!Δηλ.ο Ορεστης δεν πουλαει τιποτα βιολογικο?Οχι τιποτα αλλο αλλα το καλοκαιρι αγορασα απο κει προιοντα υποτιθεται για βιολογικα.και τελικα ποιος εχει καλη ποιοτητα γιατι εχω μπερδευτει.Ευχομαι καλη χρονια σε ολους!!Μαρια.