Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Επιστροφή

Επιστρέψαμε απόψε από το ταξιδάκι μας,σύντομο βέβαια,αλλά με ευχάριστες αναμνήσεις.
Το Ναύπλιο ήταν ο αρχικός προορισμός,πόλη γνωστή ,αφού από τα νιάτα μας το έχουμε επισκεφτεί πολλές φορές.Μάλιστα στα γυμνασιακά μας χρόνια σχεδόν κάθε χρόνο εδώ μας έφερναν ημερήσια εκδρομή.
Αυτή τη φορά παραλείψαμε κάποιους προορισμούς και προτιμήσαμε να...


...περιπλανηθούμε στα πανέμορφα στενά της πόλης,να ζήσουμε την καθημερινότητά της,
να δούμε τις όμορφες γωνιές της.
Η βουλή του απελευθερωμένου ελληνικού κράτους στην πρώτη πρωτεύουσά του.
Το πρώτο ελληνικό γυμνάσιο επί Όθωνος,που σήμερα στεγάζει το δημαρχείο.
Το ξενοδοχείο λίγο έξω από την πόλη,χτισμένο σύμφωνα με την αρχιτεκτονική των παλαιών κτισμάτων της πόλης μάς προσέφερε την ξεκούραση,που χρειαζόμαστε.Τα δωμάτια άνετα ,ενώ πλάι στην πισίνα χαλάρωση με καφεδάκι.

Σε κάθε γωνιά πράσινο και λουλούδια-στην πρώτη ένα μικρό αίθριο με φυτά αρμονικά φυτεμένα στις γωνιές,αλλά και ολόγυρα.Μετά το πρωινό, με το καφεδάκι ανά χείρας φιλοξενούσε τους καπνιστές.Το άρωμα των γιασεμιών μοναδικά μεθυστικό!
Τριγύρω δέντρα πολλά, φοίνικες,λεύκες και φυσικά εσπεριδοειδή,όπως σε κάθε σπιθαμή της αργολικής γης.Αγουρωπά λεμόνια,πορτοκάλια,αλλά και μερικά ώριμα κρέμονταν από τα κλαδιά.

Δεν τελείωσε ακόμη,το ταξίδι συνεχίστηκε.....

22 σχόλια:

Zeta Mp είπε...

υπέροχο το Ναύπλιο Ελένη μου!!!! Κι εγώ όποτε θέλω να ξεκουραστώ, εκεί πηγαίνω...!! Έχει κάτι το μαγευτικό αυτή η πόλη... Φιλάκια!!

Ξανθή είπε...

Πάντα τέτοιες ξένοιαστες βόλτες!!
Καλημέρα!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!!!!
ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!!!!ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

vasiliki είπε...

Καλώς την!!!! Πολύ όμορφες οι φώτο σου και μου άρεσε ο τρόπος που βρήκες να τις βάλεις την μία δίπλα στην άλλη και πόσο όμορφα τις έντυσες από προτάσεις!!!!!!!!!
Καλά να είστε και να περνάτε πάντα Λενάκι μου- φιλί

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Καλώς ήρθες Ελένη μου!!! Το Ναύπλιο τέλειο ,αλλά έχει κάποια χρόνια από την τελευταία φορά πήγα!!
Χαίρομαι που ξεκουράστηκες!! Καλό Σ/Κ!!! Φιλάκια πολλά!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟ! ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ!
ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΠΕΡΑΣΕΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!
ΑΥΤΗ Η ΕΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ.ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ , ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΧΛΟΒΟΗ ΚΑΙ Η ΖΕΣΤΗ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

eleni είπε...

Ζέτα,ήταν κοντινός προορισμός και πραγματικά χαλαρώσαμε.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ευχαριστώ,Ξανθή μου!
Μετά από χρόνια μπόρεσε κι ο άντρας μου να ξεκουραστεί λίγο,αλλά τα τηλέφωνα δυστυχώς δεν σταμάτησαν.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ονειρεμένο,Ρένα και αυτή την εποχή χωρίς πολυκοσμία-ό,τι καλύτερο!
Φιλιά!

eleni είπε...

Ναι,όλη η Ελλάδα κρύβει όμορφες γωνιές,το Ναύπλιο συνδύαζε το κοντινό της απόστασης,γιατί είχαμε και συνέχεια και το χρώμα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Βασιλική,για οικονομία χώρου και για να σας δείξω όσα ήθελα,επέλεξα αυτό τον τρόπο.Βλέπεις,ακόμη δεν ξέρω από τεχνολογία,πρέπει να φτιάχνω slides.
Φιλιά!

eleni είπε...

ΜΣ,χρόνια είχα να περπατήσω στα δρομάκια του,μόνο περαστική για γρήγορο καφεδάκι είχα πάει.
Φιλιά!

eleni είπε...

Έφη,ήταν ήσυχα κι αυτό θέλαμε μετά την κίνηση του καλοκαιριού.
Είναι υπέροχα άλλοι να φροντίζουν για σένα.
Φιλιά!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Καλώς επέστρεψες!Πώς να μην περάσεις ωραία αφού πήγες ΝΑΥΠΛΙΟ;;
Υπέροχη πόλη, με ιστορία, παρελθόν,παρον και μέλλον!Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Eλενάκι μου είμασταν πρόσφατα στο Ναύπλιο, με την Μαρία και τον αντρούλη της!
Μια πόλη που ποτέ δεν την βαριέμαι, που πάντα με γοητεύει και με χαλαρώνει!
Πιστεύω ότι πέρασες πολύ όμορφα!
Φιλάκια!

Rena είπε...

Πολύ όμορφη πόλη το Ναύπλιο και οι φωτογραφίες που τράβηξες με κάνουν να θέλω να πάω τώρααααα!!!!

eleni είπε...

Χαρούλα μου,πάντα αγαπημένη πόλη!
Έχουμε αναμνήσεις από τα μαθητικά μας χρόνια.
Φιλιά!

eleni είπε...

Αλήθεια,Έλενα,φαντάζομαι περάσατε πολύ όμορφα!
Κάθε φορά τη βλέπεις με διαφορετική ματιά.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ρένα,αν σ΄αρέσει η ησυχία της εποχής,ευκαιρία για μια επισκεψούλα.Άλλωστε είναι τόσο κοντά στην Αθήνα.
Φιλιά!

Ρεβεκκα είπε...

Ελενη μου τι ομορφα που θα περασατε τα δυο σας.Το Ναυπλιο πολυ μου αρεσει.Φιλια κ περιμενω την συνεχεια....

eleni είπε...

Ρεβέκκα,ήταν εκπληκτικά και η συνέχεια ακόμη καλύτερη!
Ήρθαμε κοντά σου...χιχι...
Φιλιά!