Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Islomania


Islomania,δηλώνει τη φανατική αγάπη για τα νησιά.Ο ορισμός αποτυπώθηκε για πρώτη φορά από το Λόρενς Ντάριλ στο βιβλίο του "Στοχασμοί για μια Αφροδίτη" και στη "Σπηλιά του Πρόσπερου".


Η νησιωτική λατρεία έχει βαθιά προϊστορία,που φτάνει στην Ατλαντίδα του Πλάτωνα,στη Δήλο,στην Αιολία,στην ακροβόρεια Θούλη των μύθων,στην "Ουτοπία" του Τόμας Μουρ.


Ορθόπρωρα καράβια τα νησιά

αρμενίζουν,του πελάγου το κύμα σχίζουν

πίνακας με ακρυλικά

κατασκευή με ξύλα του γυαλού

42 σχόλια:

Mariela είπε...

Λατρεία των νησιών... πως σε καταλαβαίνω!!!!!
Οι χρωματικές σου γκάμες Ελένη μου εξελίσσονται πολύ όμορφα και μάλιστα με πολύ προσωπικό ύφος!!
Σε περιμένω και στον "καρνάβαλο", εντάξει;;
φιλάκια

eleni είπε...

Μαριέλα,μ΄αρέσουν αυτά τα χρώματα.
Αυτός ο πίνακας-είναι αρκετά μεγάλος,είναι για το σπίτι.
Θα προσπαθήσω,γιατί θέλω να έρθω στην Αθήνα.
Φιλιά!

Marie-Anne είπε...

Τα λατρεύω κι εγώ τα νησιά, άν και έχω χρόνια να πάω σε κάποιο !!! Πολύ ωραίοι οι νέοι σου πίνακες Ελένη μου! Αν μεγάλωνες λίγο τις φωτογραφίες θα φαινόντουσαν καλύτερα.
Καλή συνέχεια με όμορφες δημιουργίες!
Φιλάκια!

Μαριλένα είπε...

αυτές οι κατασκευές με τα ξύλα του γυαλού, ειναι λατρεμένες!!
καλημέρα (πρωινή σήμερα λόγω Πέμπτης :)
φιλιά!!

Ειρήνη Ε. είπε...

Ελένη, έχοντας καταγωγή από νησί της Δωδεκανήσσου το οποίο λατρεύω, καταλαβαίνεις πόσο τα αγαπώ! Οι πίνακές σου, είναι γεμάτοι φως!! Αυτό που ακριβώς χαρακτηρίζει τα νησιά μας, αλλά και την χώρα μας γενικότερα. Άλλη μια φορά μας έδειξες πόσο συναίσθημα και αγάπη, βάζεις στα χρώματα, τα πινέλα και τους καμβάδες σου, Ελένη!
Καλή σου ημέρα.

Unknown είπε...

Μ' αρέσει πολύ ο τρόπος που ζωγραφίζεις!!!
Την όμορφη καλημέρα μου!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μ' έκανες να νοσταλγήσω το καλοκαιράκι!!
Οι πίνακές σου πανέμορφοι Ειρήνη μου, γεμάτοι φως όπως πολύ σωστά λέει η Ειρήνη!
Φιλάκια, καλό μεσημέρι!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Πολύ μ΄αρέσει το νησάκι σου με τα κυκλαδίτικα σπιτάκια και τις αντανακλάσεις στο νερό !!
Μ΄αρέσει επίσης και η χρωματική σου παλέτα !!
Να σαι καλά , πάντα δημιουργική !!

Rena είπε...

Αυτή τη μανία με τα νησιά την έχω κι εγώ πάντα πηγαίνω σε κάποιο το καλοκαίρι ακόμα και αν είναι μόνο για Σαββατοκύριακο αν δεν πάω δεν καταλαβαίνω καλοκαίρι!!!
Τα πινακάκια σου καταπληκτικά τα χρώματα της ακουαρέλας τα αγαπημένα μου!!!!
Φιλιά!!!

Δημιουργία είπε...

Τα νησιά Ελένη μου έχουν άλλη ομορφιά,εγώ τα λατρεύω και χαίρομαι που οι ρίζες μου κρατάνε από Σάμο και Εύβοια.Οι πίνακές σου υπέροχοι.

Evie είπε...

Η θάλασσα, τα νησιά, τα λουλούδια πάντα με τραβούν σαν μαγνήτης και το μυαλό ταξιδεύει μακρυά......

Όλα πολύ ωραία φτιαγμένα Ελένη μου, καθώς και τα προηγούμενα που είδα, γεια στα χέρια σου!

ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ!!!

DIMI είπε...

Καλησπέρα Ελένη μου!Λατρεύω τά νησιά,καί πολύ τήν θάλασσα!Τό αγαπημένο μου νησί,η Λευκάδα!!Οι πίνακές σου,πανέμορφοι!!Λάτρεψα τήν κατασκευή μέ τά ξύλα καί τό γιαλί!!Γειά στά χεράκια σου φίλη μου!!Καλή συνέχεια!!Φιλάκια!!(τό έλαβες?)

Maria Villioti είπε...

Ελένη τα νησιά είναι μαγικά...γι'αυτό τ'αγαπάμε.Κι εμείς έχουμε τόσα και τόσο όμορφα! Όπως το δικό σου...αυτό στον καμβά αλλά και το άλλο. Πολύ μου αρέσει το στυλ σου. Μπράβο!

Katrina είπε...

Ελενη μου οι πινακες σου μου αρεσουν πολυ μου αρεσει ο τροπος που ζωγραφιζεις!!!!!Να εισαι καλα και παντα να δημιουργεις!!!!

eleni είπε...

Mαριάννα,αν και δε μας θεωρούν νησί,εγώ νησιώτισσα αισθάνομαι,γιατί μεγάλωσα πλάι στη θάλασσα.
Φοβήθηκα τις μεγάλες φωτογραφίες με τα καμώματα του blogger και τις μικραίνω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαριλένα,λίγα ξυλάκια είχα εδώ και το έφτιαξα το νησάκι μου.Ξέρω,ξέρω ότι σου αρέσουν τα γυαλόξυλα...
Φιλιά!

eleni είπε...

Ειρήνη,νησιώτισσα-από ποιο;-αγαπάς ιδιαίτερα τη θάλασσα και το φως,μόνο που εδώ δε διάλεξα το γαλάζιο-ας πούμε ότι είναι ηλιοβασίλεμα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαρία,ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

eleni είπε...

Έλενα,μόλις φεύγει το καλοκαιράκι,αρχίζω τη νοσταλγία-είναι μακρύς ο χειμώνας.
Φιλιά!

eleni είπε...

Αθηνά,είναι πανέμορφα τα νησιά μας,όπως και το δικό σου-έχω ακούσει,δεν έχω έρθει,αλλά θα μοιάζει, νομίζω, με τη Λέσβο,που μ΄αρέσει πολύ.
Είπα να ξεφύγω από το μπλε αυτή τη φορά.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ρένα,δεν έχω πάει σε πολλά,ίσως γιατί έχουμε τη θάλασσα στα πόδια μας,αλλά μ΄αρέσουν πολύ.
Είναι ακρυλικά.
Φιλιά!

eleni είπε...

Κατερίνα,από ποιο μέρος της Εύβοιας η καταγωγή;
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Εύη,σίγουρα θα νοσταλγείς τα όμορφα νησιά,γενικά την πατρίδα τόσο μακριά τους!
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Ντίμη,δεν έχω πάει Λευκάδα και να σκεφτείς ότι είναι πλάι στην Πρέβεζα,που μένει η κόρη μου.
Δεν είναι με γυαλί,αλλά ξύλα του γιαλού,της ακτής.
Φιλιά!

Ναιιιι,σου έστειλα mail.

eleni είπε...

Mαρία,έχουμε πανέμορφα νησιά και πατρίδα,μικρή αλλά τόσο μαγική!
Λίγο προς το αφηρημένο μ΄αρέσει πολύ.
Φιλιά!

eleni είπε...

Κατρίνα,δεν πολυσκέφτομαι,ό,τι μου έρχεται σαν ιδέα παίρνοντας έναυσμα απ΄όσα βλέπω στο ίντερνετ προσπαθώ να το φτιάξω.
Φιλιά!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Α, δεν τον είχα υπόψη τον όρο και να φανταστείς στα ισπανικά isla σημαίνει νησί! Για τον πίνακα θα επαναληφθώ, γιατί είναι υπέροχο το τοπίο!!!!

para-kelsoscooks είπε...

Όμορφη -μέσα από τα μάτια σου -απόδοση.
Φιλιά

Marie-Anne είπε...

Ελένη μου, σχετικά με τις φωτογραφίες ξαναπέρασα να σου πώ ότι πρέπει να είναι μικρές σε όγκο και καλά κάνεις που τις μικραίνεις. Στο μέγεθος όμως,όταν κάνεις την ανάρτησή σου, πατώντας πάνω τους σου ανοίγει μια γραμμή όπου μπορείς να επιλέξεις το μέγεθος. Αυτό νομίζω ότι δεν αλλάζει τον όγκο τους. Δεν είμαι και ειδική, εάν μπορεί κάποιος να στο επιβεβαιώσει, θα μπορούμε να βλέπουμε τα όμορφα έργα σου λίγο πιό μεγάλα!.
Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

Sandra είπε...

Hermosa pintura Eleni!
Un beso,
Sandra

Ανώνυμος είπε...

Ελένη μου,
αν έβλεπα έργα δικά σου μαζί με άλλα έργα...τα δικά σου θα αναγνώριζα!!!
Μου βγάζει μια νοσταλγία....
Φιλιά

eleni είπε...

Μαριάννα,ευχαριστώ πολύ!
Θα κοιτάξω την επόμενη φορά,αλλά τις μίκρυνα,γιατί είδα και σε άλλα blogs,μάλιστα πολύ μικρές,που δεν ανοίγουν καθόλου.
Φιλιά!

eleni είπε...

Thank you,Sandra!
I miss summer,so I,m drawing it.
Kisses!

eleni είπε...

Δαμασκηνή,ευχαριστώ,με χαροποιεί!
Αλήθεια είναι,νοσταλγώ το καλοκαίρι,τη θάλασσα,παρατράβηξε ο χειμώνας.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ευγενία,ξέρεις ισπανικά-μ΄αρέσουν,όπως και τα ιταλικά,καμιά δε γνωρίζω.
Ευχαριστώ,Φιλιά!

eleni είπε...

Μαρία,ακριβώς και συμπληρώνω μέσα από τις χρωματικές μου προτιμήσεις.
Φιλιά!

Χρυσούλα είπε...

Μπράβο Ελένη μου!...Πολύ όμορφα και τα δύο σου έργα!...μ`αρέσει όπως ζωγραφίζεις...
Καλό ξημέρωμα!

eleni είπε...

Χρυσούλα,να είσαι καλά,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια-χαίρομαι,που σου αρέσουν.
Φιλιά!

Magia da Inês είπε...

º° ✿彡
Olá, amiga!
Suas pinturas são sempre lindas!!!
Bom fim de semana.
Beijinhos do Brasil.
✿ °•.¸
¸.•°♡⊱彡

Marta είπε...

¡Preciosos cuadros.
Besos desde España

eleni είπε...

Goodmorning my dear friend!
Than you for visiting my home!
Kisses!

eleni είπε...

Marta,thank you-I;m happy for visiting me!
Kisses!