Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Σκορπιός

Αν και μοιάζει, δεν είναι  έντομο,αλλά αραχνοειδές και ανήκει στα αρθρόποδα.Το μέγεθός του κυμαίνεται από 3-18 εκ. Ζει σε ξερές και πετρώδεις εκτάσεις,είναι μονήρης και δεν αλλάζει τόπο μέχρι το τέλος του.Την ημέρα κρύβεται κάτω από πέτρες,βράχια ακόμη και σε σκοτεινές γωνιές σπιτιών,κάτω από έπιπλα.Τη νύχτα βγαίνει για ανεύρεση τροφής.
Το τσίμπημά του προκαλεί δυνατό πόνο,αλλά δεν είναι επικίνδυνο,παρά μόνο του είδους που ζει στις ισημερινές περιοχές.Μια πρώτη αντιμετώπιση του πόνου είναι ο πάγος.*


Ο σκορπιός στο ζωδιακό κύκλο είναι το όγδοο ζώδιο και το δεύτερο φθινοπωρινό.Ο ήλιος διέρχεται από τον αστερισμό του σκορπιού από τις 23 Οκτωβρίου έως 22 Νοεμβρίου.
Στοιχείο του είναι το νερό.Κυβερνήτης του ο Πλούτωνας(μοντέρνα αστρολογία) και ο Άρης(παραδοσιακή).
Ο σκορπιός είναι ισχυρός,παθιασμένος,αποφασιστικός,μαγνητικός.
Μεινεκτήματά του η ζήλια,η μνησικακία,η καταπίεση,η ισχυρογνωμοσύνη.
Τρέφει έντονα συναισθήματα,είναι μυστικοπαθής και μυστήριος.
Αντοπροσωπεύει όλες τις μυστικές και κρυφές δυνάμεις.**


Το καλοκαίρι,που φτιάχναμε το σπίτι της παραλίας,ζήτησα από τον ξυλουργό κομμάτια ξύλου,που δε θα χρειαζόταν.Μου υποσχέθηκε,να μου φέρει με την παράκληση να του ζωγραφίσω το ζώδιό του.
Πέρασαν κάποιοι μήνες,το ξέχασε,αλλά του το θύμισα και μια μέρα κατέφθασε με το αυτοκίνητο γεμάτο κομμάτια ξύλου σε διάφορα μεγέθη,μικρά και μεγάλα.Δεν ανέφερε τίποτα,μάλλον ντρεπόταν κι έτσι του είπα να διαλέξει ένα για το δικό του πίνακα.
Η παραγγελία ήταν συγκεκριμένη: να κρατά στην ουρά του κόκκινο τριαντάφυλλο και να μην έχει σκούρο φόντο.


Στρώθηκα,λοιπόν,για να τον ευχαριστήσω,με παίδεψε ο σκορπιός,αλλά ελπίζω να μείνει ευχαριστημένος.Τι λέτε,θα του αρέσει;

* Βικιπαίδεια
 **womenonly.gr

------------------------------------------------------------------------------------------------
Αυτές τις μέρες έφτασε και το δωράκι της Κατερίνας-Δημιουργία,κάπου θα παράπεσε,αλλά ευτυχώς δε χάθηκε.Το στόλισα στη βιβλιοθήκη,όπως και το περσινό δωράκι της.
Ευχαριστώ πολύ,Κατερίνα,πάντα λεπτοδουλεμένα,καλοφτιαγμένα τα δωράκια και οι δημιουργίες σου!



ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

62 σχόλια:

{Marianna} είπε...

ααααχ, τους μισώ τους σκορπιούς (όχι στο ζώδιο, με αυτούς τα πάω αρκετά καλά!)! Στο εξωχικό μας παλιά μας επισκέπτονταν συχνά πυκνά, και τους φοβάμαι πολύ!...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο φοβάμαι τους σκορπιους, δεν ήξερα ότι δεν είναι όλοι δηλητηριώδεις, πίστευα αν σε τσιμπήσει σκορπιός, την έβαψες;-)
Στα ζώδια είναι λένε από τους πιο δύσκολους ανθρώπους, αλλά παραδόξως οι καλύτερές μου φίλες είναι σκορπίνες, και εδώ και χρόνια δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί τους. Είναι βέβαια πολύ εκδικητικό ζώδιο, δεν σε συγχωρεί με τίποτα αν του κάνεις κάτι.
Τώρα όσον αφορά τις δημιουργίες σου Ελενάκι μου, δεν νομίζω να άφηναν ασυγκίνητο, ακόμα και τον πιο δύσκολο σκορπιό!!!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

Μαριλένα είπε...

αν ήμουν εκδικητική Ελενα, με τόσες επιθέσεις που έχω δεχτεί και δεν έχω -ούτε μία φορά- ανταποδώσει.. :D

Eλένη μου, ωραιότατος ο σκορπιός σου! και να κρατά τριαντάφυλλο, καλλιτέχνης και ο ξυλουργός, ε; :) :)

φιλιά πολλά!!
καλή βδομάδα να 'χουμε!!

Ειρήνη Ε. είπε...

Ελένη, να είναι άραγε στα αλήθεια όσοι ανήκουν στο ζώδιο του σκορπιού, για όσους πιστεύουν στα ζώδια βέβαια, τόσο "φαρμακεροί", όσο και το δηλητήριο του σκορπιού;; Πάντως σκορπιοί που έχω συναντήσει, στο ζώδιο πάντα, ήταν κάπως έτσι. Σκέτο φαρμάκι!!
Άλλοι πάλι, καμμία σχέση, απλά λιγάκι δύσκολοι χαρακτήρες! Τι να πει κανείς;;!!
Αυτό που έχω να πω εγώ πάντως είναι ότι, πάλι μια ωραία σου δημιουργία μας παρουσιάζεις σήμερα. Και καθόλου δηλητηριώδη, μάλιστα!!
Καλή εβδομάδα.

Mariela είπε...

Σκορπιός με τριαντάφυλλο... προχώ ο ξυλουργός, χαχα!! είμαι σίγουρη ότι θα μείνει ευχαριστημένος!!!
πολλά φιλιά

eleni είπε...

Μαριάννα,κι εγώ πολύυυυ!Στην παραλία έχει κι έχω δει πόσο πονάει το τσίμπημά του,όταν έρχονται για βοήθεια στον άντρα μου-ποτέ να μη μα τύχει!
Φιλιά!

Νατάσα είπε...

Είναι υπέροχο!!!! Είχα κι εγώ το καλοκαίρι την τύχη να με επισκεφτούν μερικοί σκορπιοί στο σπίτι μας στο χωριό!!! Δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσουν αλλά αυτό που έφτιαξες εσύ μου αρέσει πάρα πολύ και είμαι σίγουρη θα του αρέσει πολύ!Καλή εβδομάδα!!!!

eleni είπε...

Έλενα,δεν πιστεύω στα ζώδια κι έτσι δε δίνω σημασία.
Όχι,καλέ,θα ζήσεις,αν σε τσιμπήσει,απλά για περίπου 24 ώρες πονάει.
Δεν το έχει δει ακόμη,τώρα το τελείωσα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαριλένα,τόσα,που σου λέω,θα με είχες αποκηρύξει χιχι...
Είδες,άλλωστε δεν είναι καλλιτέχνης στη δουλειά του,όπως και κάθε τεχνίτης;
Φιλιά!

eleni είπε...

Ειρήνη,δεν ξέρω τα χαρακτηριστικά των ζωδίων κι έτσι τ΄αφήνω στην άκρη.
Ελπίζω να είναι,όπως τα λες,να μείνει ευχαριστημένος.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαριέλα,είναι νέο παιδί γι΄αυτό και οι προτιμήσεις του.
Μακάρι να του αρέσει.Ξέρεις ήθελα κάτι πιο αφηρημένο,με πιο έντονο φόντο και μαύρο το σκορπιό-ξέχασα να γράψω,ότι ήθελε τον καφετί-ξανθό.
Φιλιά!

Δημιουργία είπε...

Πολύ όμορφος ο πίνακας Ελένη μου, έχεις αποδώσει το θέμα όπως το θέλει ο ξυλουργός.Με τους σκορπιούς πάντως έχω μια φοβία όπως και με άλλα ζωύφια.
Το γουρακι άργησε αλλά ήρθε,όταν πήγα στο ταχυδρομείο και είδε το όνομα η κοπέλα μου είπε ότι σας γνώριζε γιατί ερχότανε διακοπές στην Αγία Άννα.

elenh είπε...

afto eleipe na mh tou aresei......

ΕΛΕΝΑ είπε...

Mαριλέναααααα, είσαι σκορπίνα?? χα χα χααα
Είδες που λέω ότι έχω πολλές φίλες σκορπίνες και μια χαρά τα πάω μαζί τους??

Ελενάκι κι εγώ ιδέα δεν έχω από ζώδια, μην κοιτάς που πήγα να το παίξω... Λίτσα Πατέρα:PPP
Φιλιά!

Ποδηλάτισσα είπε...

Πολύ τυχερός ο ξυλουργός... να αποκτήσει ένα τόσο όμορφο πίνακα!!!!! Πολλά φιλιά!!!

Χρυσούλα είπε...

Μόνο θα του αρέσει;...είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιαστεί!...Σ`εμένα πάντως άρεσε πολύ!!!
Καλό βράδυ και να χαρείς το δωράκι σου!

vasiliki είπε...

Υπέροχος!!!!!!!!!!
Σούπερ!!!!!!!!!!!
Καλό βράδυ
φιλί

eleni είπε...

Κατερίνα,ακολούθησα τις οδηγίες κι ελπίζω να του αρέσει.
Κι εγώ,Κατερίνα,φοβάμαι παντός είδους ζωύφια,πετούμενα και μη.
Αλήθεια,ίσως μας γνώριζε από τον άντρα μου ή προσωπικά;
Φιλιά!

eleni είπε...

Ελένη,κάθετη,έτσι;
Τι κάνεις;
Φιλιά!

eleni είπε...

Σκορπίνα και η φιλενάδα μας,Έλενα-μάλλον ανήκει στην κατηγορία των καλών σκορπιών.
Ωραίοοο!
Φιλιά!

eleni είπε...

Βίκυ,ανταποδίδω για τα ξύλα,που μου χάρισε-έτσι είναι-συμφωνείς πιστεύω- πρέπει να ανταποδίδουμε.
Φιλιά!

eleni είπε...

Χρυσούλα,ευχαριστώ!
Το εύχομαι,γιατί από την παραγγελία,είδα ότι είναι απαιτητικός στα γούστα του,ελπίζω να πλησίασα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Βασιλική,μ΄αρέσει ο ενθουσιασμός σου-ευχαριστώ!
Φιλιά!

eleni είπε...

Νατάσα,μου ξέφυγες,αλλά σε είδα-ευτυχώς-καλώς ήρθες!
Ως τώρα δεν έχει τύχει να δω,θ΄αρχίσω να φωνάζω,όπως κάνω με τις ακρίδες.
Ευτυχώς ο δικός μου δεν δαγκώνει.
Φιλιά!

elenh είπε...

ennoeite kathetotath....kala eimai elenh mou liga phgain ela se giatrous me th mana mou ,tipota to anhsyxhtiko,kalo vrady.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Ελένη μου καλή εβδομάδα!
Λοιπόν με αφορμή την παραγγελία του μαραγκού βλέπω ακόμα ένα πανέμορφο έργο σου!!!!!!!
Να μας δείξεις και τα υπόλοιπα μόλις τα ζωγραφίσεις!!!!!!!Παραγγελία εγώ δεν σου δίνω γιατί είμαι το άλλο με τις δαγκάνες....χα χα χα!!!!!!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Φυσικά και θα του αρέσει!!!!
Μια πρωτότυπη παρουσία και απόδοση του σκορπιού.
Μάλλον θα ήθελε να μετριάσει τα όσα του ....καταμαρτυρούν.
Καλή εβδομάδα να έχεις, Ελένη.

Marie-Anne είπε...

Ελενη μου, δεν έχω ιδέα από ζώδια,αλλά ο δικός σου σκορπιός μου φαίνεται πολύ γοητευτικός!!! Σίγουρα θα άρεσε στον μαραγκό σας!
Φιλάκια πολλά !

Anthemis είπε...

Καλημέρα πολύ όμορφος ο πίνακας σου φοβερή έμπνευση να κρατάει τριαντάφυλλο ο σκορπιός, μοναδικό! Καλώς βρεθήκαμε!

mari beika είπε...

Άστα άστα με τους σκορπιούς!! είναι ο άνδρας μου, ο ανιψιός μου, ο γαμπρός μου, ήταν ο πατέρας μου, άστα σου λέω μην τα συζητάς!! από παντού περικυκλωμένη!!
Αυτό που έφτιαξες είναι τέλειο, αν δεν του αρέσει θα είναι δύστροπος!!
Φιλιά πολλά.

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Καλά, τί έμπνευση κι αυτή! Πολύ ενδιαφέρον, μπράβο!!!

55fm είπε...

Ελένη μου,πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα η ματιά σου για το σκορπιό που τρέμω!
Μπράβο σου!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Ομορφος ο πίνακας αλλά εξαιρετικό το θέμα του!!!Μου αρεσε πολύ !!!

eleni είπε...

Έχεις τη μαμα σου στη Χαλκίδα,καλύτερα να περάσει ο χειμώνας.
Φιλιά!

eleni είπε...

Έφη,πριν το παραδώσω,το φωτογράφισα,έχω ένα αρχείο με τη ζωγραφική μου,να τα θυμάμαι.
Βέβαια,θα τα δείξω,να δούμε πότε θα ζωγραφιστούν,είναι αρκετά.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαρία,τον ζωγράφισα ,όπως ήθελε,δεν του άρεσε μαύρος και αυτός πολύ με δυσκόλεψε.Πλησιάζει στον πραγματικό,γιατί το μοντέλο ήταν κανονικός σκορπιός.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαριάννα,τι να ασχολούμαστε με ζώδια,ούτε που τα προσέχω στα έντυπα.
Πιο φιλικός με το τριανταφυλλάκι του,αλλά πάντα καραδοκεί.
Φιλιά!

eleni είπε...

Καλώς ήρθες!
Η έμπνευση στον παραγγέλοντα,η εκτέλεση δική μου-ελπίζω να πλησίασα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαρί,σε έχουν ζώσει,τι σύμπτωση!
Χαχα..δύστροπος,μπααα στη δουλειά του ήταν πολύ εξυπηρετικός.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ευγενία,τι να κάνω,ακολούθησα τις οδηγίες,αφού προσφέρθηκα να του ζωγραφίσω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Όλγα,όλοι τον τρέμουμε,ευτυχώς δεν έχουμε ανταμώσει ακόμη.
Θα ήθελα πιο αφηρημένη απόδοση,πιο εύκολο και για μένα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Έφη,ήθελε να τον έχει στο δωμάτιό του και το χρωστούσα,για τα ξύλα,που μου έφερε.
Φιλιά!

magda είπε...

Θα του αρέσει πολύ Ελένη μου, είναι κομψοτέχνημα!!!
Τον ζωγράφισες με υπέροχα χρώματα!
Πολλά φιλάκια

eleni είπε...

Μάγδα μου,ξανθούλη τον ήθελε,πρόσθεσα και τις δικές μου πινελιές,για καλύτερη απόδοση.
Φιλιά!

DIMI είπε...

Καλησπέρα Ελένη μου!Αν τού αρέση ο πίνακας?Σίγουρα θά ξετρελαθή!Υπέροχα ζωγραφισμένος μέ πολύ όμορφα χρώματα!!Μπράβο Ελένη!!Καλορίζικο καί τό δωράκι σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

eleni είπε...

Ντίμη,στα χρώματα είπε τη γνώμη του,αλλά η τελική επιλογή δική μου.
Ευχαριστώ-φιλιά!

el.mar είπε...

Ελένη μου πολύ ωραίο αν και τους φοβάμαι!!!!Έχετε στην παραλία σας?!...α δεν ξαναέρχομαι!!
Το κουνελάκι φοβήθηκε..φεύγει τρέχοντας...ωραίο και το δωράκι σου ;)...Σε φιλώωωω!!!!

simonmad είπε...

Μπράβο φαντασία ο ξυλουργός, αλλά κι εσύ δεν πας πίσω! Είμαι σίγουρη πως το αποτέλεσμα θα τον ενθουσιάσει τόσο όσο κι εμάς! Τρελάθηκα με τα μαδημένα πέταλα που άφησε στο διάβα του, το αρθρόποδο!
Καλό βράδυ, Ελενάκι μου :-)

χρυσάνθη είπε...

Από ζώδια δεν γνωρίζω !Αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι έφτιαξες ένα πολύ όμορφο και τρυφερό σκορπιό !!Φανταστικός πίνακας.Πιστεύω ότι θα ξετρελάθηκε ο μαραγκός , που απ' ότι βλέπω έχει και γούστο και φαντασία!!! Μας χάρισες ακόμα ένα πάρα πολύ όμορφο έργο!!Με γειά το δωράκι !!!Φιλάκια

kiki είπε...

Πολύ ωραίο το έκανες! Μερακλής και με άποψη ο ξυλουργός!

eleni είπε...

Ελένη,λένε ότι έχουμε,δεν έχω δει ποτέ-μη φεύγεις,δεν μπορεί να είσαι πιο φοβητσιάρα από ένένα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μάγδα,λίγες μόνο είναι οι δικές μου πινελιές,για να ισορροπήσω το θέμα.Τα ροδοπέταλα είναι ακριβώς η δική μου επέμβαση.
Φιλιά!

eleni είπε...

Χρυσάνθη μου,ακόμη δεν τον πήρε-είχα δουλίτσες εκτός τις τελευταίες ημέρες και το ανέβαλα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μερακλής,Deli,είναι νεαρός και πολύ καλός στη δουλειά του!
Φιλιά!

Katrina είπε...

ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟς Ο ΠΙΝΑΚΑς ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!!ΛΕΣ ΝΑ ΣΕ ΦΤΑΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΧΑΧΑ !!!!

Mariela είπε...

Συμφωνώ μαζί σου για τον μαύρο σκορπιό αλλά τι να κάνουμε... ο πελάτης "έχει πάντα δίκιο"...
να έχεις ένα όμορφο ΣΚ!!!

eleni είπε...

Κατρίνα,δεν κάνω κάτι ιδιαίτερο και σίγουρα μπορείς,άλλωστε τα έργα σου είναι πολύ όμορφα!
Φιλιά!

eleni είπε...

Καλό μήνα,Μαριέλα!
Δε θα ήταν καλύτερος;
Φιλιά!

Δημιουργία είπε...

Καλό μήνα Ελένη μου με υγεία.Η κοπελιά στο ταχυδρομείο έφερνε τα παιδιά της στον άντρα σου όταν αρρώσταινα.

alex είπε...

χαχαχαα!σκορπιος ρομαντικος!!!!!καλοοο χαχαχα!να σαι καλα Ελενη μου και παντα να δημιουργεις!πολλα φιλια και καλο μηνααααα

eleni είπε...

Επίσης,Κατερίνα,πρώτα απ΄όλα να είμαστε καλά!
Αυτό πίστευα,οι περισσότεροι τον άντρα μου γνωρίζουν.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μισιρλού,γιατί,δεν είναι ρομαντικοί;Δε γνωρίζω πολλά για ζώδια,αλλά για να γελάς κάτι ξέρεις.
Φιλιά!