Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Powertex και χρώμα



Ένα παλιό κι ένα εντελώς καινούριο έργο μου ,με κοινή τεχνική θα σας δείξω σήμερα.
Και τα δυο φτιαγμένα στα αγαπημένα μου ξύλα από την παραλία.Έχω κολλήσει σ΄αυτά,γιατί έχω μαζέψει τόσα πολλά-περιμένουν άλλα εδώ,άλλα αποθηκευμένα στην παραλία.

Η επιφάνεια δημιουργήθηκε πάλι με την ίδια τεχνική με στόκο και βάψιμο,όπως στην κρεμάστρα και στα περισσότερα ξύλα.


Για το κλαδί του λουλουδιού χρησιμοποίησα γάζα με powertex,που σκληραίνει τα υφάσματα και παράλληλα λειτουργεί σαν κόλλα.
Ακολούθησε βάψιμο με ακρυλικά.


Τα λουλούδια τα ζωγράφισα αφαιρετικά με παχύ χρώμα και σπάτουλα.


Το δεύτερο ξύλο  είναι από χοντρό φλοιό,λίγο κοίλο και αυτό μου έδωσε την ιδέα,για να φτιάξω  αυτή την ανθοδέσμη.
Αρχικά το έβαψα με ασημί ακρυλικό,εδώ δεν έβαλα στόκο.


Τα λουλούδια και τους μίσχους τους έφτιαξα με ύφασμα και powertex.


Όταν στέγνωσαν-έγινε αρκετά γρήγορα λόγω ζέστης-έφτιαξα το περιτύλιγμα  με το φιόγκο-πάλι με powertex.
Για το χρωματισμό αυτή τη φορά χρησιμοποίησα,πέρα από το ακρυλικό ασημί,powercolor.
Είναι χρώματα σε σκόνη,που τα διαλύεις σε ακρυλικό βερνίκι.Είχα αγοράσει κάποια χρώματα,μερικά από τα οποία έχουν μεταλλική λάμψη και δίνουν πολύ όμορφο αποτέλεσμα.
Αν θέλετε να δείτε τα προϊόντα,μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα:www.powertex.gr
Η Μαριάννα Κοντοέ,εκπρόσωπος της powertex, απήντησε η ίδια στο τηλέφωνο και ήταν πρόθυμη και με υπομονή ,να μου εξηγήσει κάποιες απορίες μου.

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ,ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

47 σχόλια:

χρυσάνθη είπε...

Πολύ όμορφα πρωτότυπα και με ιδιαίτερο στυλ!!!!Μου άρεσαν πολύ τα αφαιρετικά λουλουδάκια!!Καλή εβδομάδα Ελένη μου!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα!πολυ ομορφα!!!οσο για το υλικο αυτο...ειναι φανταστικο!!!οπως και η δασκαλα....φυσικα..!!!η κυρια ΚΟΝΤΟΕ!!!καλη συνεχειαα!!!!!!!
...irida...

Μαριλένα είπε...

πολύ πολύ όμορφα!!

κι εγώ αγαπώ ιδιαιτέρως τα ξύλα της ακρογιαλιάς -στις βόλτες μας πάντα κοιτώ αν έχει βγάλει η θάλασσα..

καλημέρα
φιλιά!

Eleni είπε...

Καλημέρα Ελένη μου!Τι ωραία που είναι;Πανέμορφα μπράβο για ακόμη μια φορά!!!
Φιλιά πολλά!!!

SPYRIDOULA είπε...

Καλημέρα!Είναι πάρα πολύ όμορφα!Μπράβο!

Unknown είπε...

Καλημέρα καλημέρα!!
Είναι και τα δυο πολύ ωραία!!!
Μ' αρέσει που τα λουλούδια στην ανθοδέσμη φαίνονται σαν αληθινά. Είναι πολύ ωραία φτιαγμένα.
Φιλιά πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ελενάκι κοιτάω και ξανακοιτάω την ανθοδέσμη και έχω χαζέψει!!!!
Δεν έχω λόγια!!!
Φιλιά πολλά, καλή σου μέρα!

alex είπε...

πολυ καλη τεχνικη με ομορφο αποτελεσμα!Μπραβο ελενη μου που προσπαθεις,πειραματιζεσαι και δοκιμαζεις!πολλα φιλιαααααα

SpIrToKoYto είπε...

δεν σε πιστεύω βρε Ελενάκι μου...
τί απίθανα σκαρφίζεσαι και φτιάχνεις...-:-))

mari beika είπε...

Ξετρελάθηκα με την ανθοδέσμη!! φανταστική!!
Φιλιά πολλά.

Maria B. είπε...

Καλή βδομάδα και σε σένα Λενάκι μου, ζωγράσες πάλι ! (κυριολεκτικά !!)

σε φιλώ πολύ πολύ

Ποδηλάτισσα είπε...

Καταπληκτική δουλειά!!!!!

Ειρηνη Σ είπε...

Ελενη γεια στα χερια σου που δημιουργουν τοσο ομορφα εργα

Evie είπε...

Μπράβο χρυσοχέρα μου, όλα πολύ ωραια αλλά η ανθοδέσμη με ξετρέλανε και έβαλα σκοπό να στην κλέψω!! Είσαι τυχερουλα που είμαι τοοοοσο μακριά.

Φιλιά και καλά μπάνια!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Τα λουλούδια μου άρεσαν ιδιαίτερη. Πολύ όμορφη τεχνική. Μοιάζουν τόσο αληθινά.

Rena είπε...

Τέλεια η ανθοδέσμη!!!!
Η Μαριάννα Κοντοέ είναι όντως καταπληκτική!!!

eleni είπε...

Χρυσάνθη,την προτιμώ αυτή τη ζωγραφική-το έχω πει ήδη-γιατί έχεις ελευθερία πέρα από κανόνες.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ίριδα,είναι και σου δίνει πολλές δυνατότητες.
Τη δασκάλα μόνο από τηλεφώνου τη γνωρίζω,αλλά ήταν εξαιρετική και με βοήθησε.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαριλένα,δεν έχω πού να τα βάλω,στην παραλία έχω γεμίσει παντού.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ελένη,λίγο μακριά από τη ζωγραφική και ευκαιρία να αξιοποιήσω κάποια γυαλόξυλα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Σπυριδούλα,να είσαι καλά,σε ευχαριστώ!
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαρία,γίνονται πολύ εύκολα-λωρίδες υφάσματος που τύλιξα στα δάχτυλα.Την υπόλοιπη δουλειά την κάνει το powertex και το χρώμα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Έλενα,με το υλικό αυτό και ύφασμα μπορείς να φτιάξεις ό,τι θέλεις.
Φιλιά!

eleni είπε...

ΜΙσιρλού,είναι ενδιαφέρον υλικό,θα ήθελα να φτιάξω και κάτι από όσα εσύ μας δείχνεις.Εν καιρώ και με την όρεξη,τεμπελιάζω λίγο.
Φιλιά!

eleni είπε...

Βιβή,βλέποντας στις περιηγήσεις μου στο ίντερνετ παίρνω ιδέες και φτιάχνω τα δικά μου.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαρί,μια ιδέα βραδινή ,που υλοποίησα-χαίρομαι,που αρέσει.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαρία,για να σπάσω τη μονοτονία από τη ζωγραφική,να μη σας κουράζω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Βίκυ,έγινε πολύ γρήγορα λόγω ζέστης και το χρωμάτισμα παιχνιδάκι.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ειρήνη μου,σε έχουμε χάσει-χαίρομαι,που βλέπω το σχόλιό σου!
Κάτι αλλιώτικο αυτή τη φορά.
Φιλιά!

eleni είπε...

Εύη μου,ας ερχόσουν μια βολτούλα και ευχαρίστως να στη χάριζα,όπως και ό,τι άλλο ήθελες.
Ακόμη δεν άρχισα τα μπάνια,ελπίζω αυτή την εβδομάδα να κατεβούμε στην παραλία.
Φιλιά!

eleni είπε...

Κατερίνα,πολύυυ εύκολα και γρήγορα γίνονται.Δε χρειάζεται ιδιαίτερη ικανότητα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ρένα,το ξύλο με το κοίλωμά του έδωσε τη βάση για την ανθοδέσμη.
Πολύ εξυπηρετική και καλή!
Φιλιά!

Thalassenia είπε...

H ανθοδέσμη δεν παίζεται!!!!!!
και το άλλο δεν λέω:))

Σκέφτηκες ποτέ να κάνεις μία έκθεση με αυτές τις δημιουργίες;
Φιλιά....σκέψου το.

para-kelsoscooks είπε...

Η χαρά της Μισιρλούς είναι να μας βλέπει να πειραματιζόμαστε και να ασχολούμαστε με νέες τεχνικές.Εσύ όχι μόνο πειραματίστηκες αλλά είχες και όμορφα αποτελέσματα Ελένη.
Καλό σου βράδυ, φιλιά.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Είναι πανέμορφα και πρωτότυπα Ελένη μου. Μπράβο σου!!!

Ειρήνη Ε. είπε...

eleni, όμορφα και τα δύο σου έργα, δείχνουν το ταλέντο σου. Η ανθδέσμη έτοιμη να προσφερθεί μοιάζει, αλλά το λουλούδι στο πρώτο κομμάτι ξύλου, είναι κάτι διαφορετικό και κατά τη γνώμη μου, ακόμα ωραιότερο.
Καλό σου βράδυ.

MaRia'S LiFeTiMe είπε...

Eλενη μου καλησπερα,δεν ειχα ιντερνετ κι αχασα επισοδεια.Τι ομερφες δημιουργιες εκανες παλι!!!!!!Κι κρεμαστρα σου και η ανθοδεσμη και τα λουλουδια ειναι εξαιρετικα!!!!!!!Οι τεχνικες σου εχουν υπεροχα αποτελεσματα!!!!!!!!Νασαι καλα που μας ειπες γι'αυτη την τεχνικη,την ειχα δει κι αλλου αλλα χωρις επεξηγηση.Σου λεω ειναι τελεια,επαγγελματικη δουλεια!!!!!!!!Μπραβο σου!!!!!!!!
Φιλια πολλα!!!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΕΓΙΝΕ Η ΑΝΘΟΔΕΣΜΗ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!!
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΥΤΗ!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

Αναστασία είπε...

Φοβερή η ιδέα σου, μοναδικό το αποτέλεσμα της ανθοδέσμης. Καλό σου βράδυ.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

φοβερα!!!!!!!!!!!!!1

ElenArt είπε...

Oλα τα έργα σου καταπληκτικά. Θαύμασα τα αφαιρετικά λουλουδάκια και το ψευτοστένσιλ με το βελονάκι. Μια χαρά βγήκε πάντως. Η Χρυσάνθη είναι όντως μεγάλη δασκάλα. Φιλιά πολλά.....

MaRia'S LiFeTiMe είπε...

Eλενιτσα μου καλο καλοκαιρι οπως το επιθυμεις!!!!!
Φιλιαααα!!!!!!!!!

Katerina Galati είπε...

Ελένη μου τι όμορφα σχέδια έκανες!! Ειδικά η ανθοδέσμη είναι τέλεια!!!!
Και τα λουλούδια με τη σπάτουλα ππνέμορφα!! Είναι όμορφες ιδέες και για δώρα...
Καλή συνέχεια και καλά μπάνια :)

Sandra είπε...

Bellísimo Eleni! Adoro las flores!
Un beso,
Sandra

Δημιουργία είπε...

Ευχομαι να εχεις καλο μηνα, καλη εβδομαδα και ενα πολυ ομορφο και δροσερο καλοκαιρι!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Ομορφες και πολύ ιδιαίτερες δημιουργίες καλοδουλεμένες και στην παραμικρή λεπτομέρεια,σου εύχομαι καλό μήνα και χαρούμενες διακοπές!!

kiki είπε...

Αυτό μου είχε ξεφύγει! Φιλιά!