Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Άσπρη μέρα

Από χθες μας επισκέφθηκε το χιόνι-όχι που θα γλυτώναμε.
Μια ελπίδα έτρεφα,αλλά η ΕΜΥ ήταν κατηγορηματική και επαληθεύτηκε.
Χιονίζει περισσότερο σήμερα και το κρύο είναι φοβερό,γι΄αυτό μέχρι το μπαλκόνι βγήκα για μια γρήγορη φωτογράφιση.

Μια άποψη του χωριού,ψηλά το γυμνάσιο-λύκειο,
από το πίσω μέρος οι ελιές και τα δέντρα,
η θάλασσα ούτε που φαίνεται πια,κάπου στο βάθος δεξιά είναι.
Η μουσμουλιά της γειτόνισσας,
Το πευκάκι μου στο μπαλκόνι,
τα γιασεμιά μου και
από τη βόρεια πλευρά,που έχει περισσότερο χιόνι.

44 σχόλια:

Sophie είπε...

Τι όμορφες εικόνες τελικά η φύση μας είναι ο πιο όμορφος πίνακας!!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!!

Mariela είπε...

Πόσο ζηλεύω!!!!!!!
πόσο θα ήθελα να χιονίσει και στο κέντρο της Αθήνας!!
Απόλαυσε το, ζωγράφισε το, φτιάξε κι έναν χιονάνθρωπο για μένα που τους αγαπώ τόσο πολύ!
Κάτασπρα πολλά φιλιά!

anthivolon είπε...

Σ΄ευχαριστώ για τις όμορφες εικόνες, που μ΄έκαναν να θυμηθώ τα παιδικά μου χρόνια στην Έδεσσα. Το χιόνι μου φέρνει όμορφες και γλυκές αναμνήσεις!!! Εύχομαι να το χαρείς με οικογενειακή θαλπωρή, τζακάκι, καλό φαγητό και καλό κρασάκι!!! Ευχαριστώ που με έκανες να ονειρευτώ!!

Roadartist είπε...

Παρά τα προβλήματα που δημιουργεί, σίγουρα είναι πανέμορφο :) Ζηλευτές εικόνες, και εκεί στο χωριό πόσο ήρεμη πρέπει να είναι η ζωή σας!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΕΔΩ!!!!!!!!!ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΥΘΑΡΙΑ ...ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ Ε;
ΚΡΙΜΑ...ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ....ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΕΔΩ ΨΙΛΟΧΙΟΝΙΖΕΙ...ΟΜΩΣ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ...ΑΛΛΗ ΟΜΟΡΦΙΑ!!!!!!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες... ευτυχώς που χιόνισε και είδαμε "άσπρη μέρα" γιατί έχουμε πήξει από την "μαυρίλα"!!!!

el.mar είπε...

Ελένη μου σας ήρθε το χιόνι?!......σε εμάς όχι τόσο πολύ...αλλά ρίχνει συνέχεια!!!!!!!
Καλό-ζεστό απόγευμα!!!!Φιλιά!!!!!!

Marina είπε...

Όμορφα έτσι;;;
Και εδώ χορεύουν οι νυφάδες και κάνει κρύο φοβερό!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αααααα.... χιόνισε κανόνικα σ' εσάς βλέπω!!!
Ελενάκι μου κρυώνω, τουρτουρίζω, μα να μην τον μπορώ καθόλου τον χειμώνα!!!!
Βλέπω τις πανέμορφες φωτογραφίες σου και ... τουρτουρίζω πιο πολύ χα χα χαα!!!!
Πολλά ζεστά φιλάκια σου στέλνω!

kiki είπε...

Τι όμορφες εικόνες!!!Εμείς εδώ στην Αθήνα δεν έχουμε την ίδια τύχη...Από κρύο μπόλικο βέβαια!!!Καλό σου βράδυ!

Διασκέσις είπε...

Πώς να μην εμπνέεσαι βρε Ελένη με τέτοιο τοπίο που αντικρύζεις;!Σ'εμάς η ΕΜΥ ΔΕΝ επαληθεύτηκε ακόμη κι ο γιος μου κάθε μέρα με ρωτάει:"πάλι δε χιόνισε;αφού είπες πως θα χιονίσει!"
Φιλιά ζεστά σου στέλνω!!!

eleni είπε...

Σοφία,όταν έχει κέφια πραγματικά "γράφει".
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαριέλα μου,αν το ζούσες συνέχεια,μάλλον αντίθετη γνώμη θα είχες χιχι..
Φιλιά!

eleni είπε...

Μπέττυ,το αναπολείς,μα εύχομαι να μη ζήσεις για λίγες έστω μέρες αποκλεισμένη.Ευτυχώς έχει χρόνια να συμβεί εδώ.
Ναι,μέσα στη ζεστασιά.
Φιλιά!

eleni είπε...

Road,μέχρι τώρα όλα καλά,μπορούμε να κυκλοφορήσουμε-προσωπικά λόγω κρύου δεν πάω πουθενά,δεν το αντέχω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Έφη,τα πυθάρια είναι σε σημείο βορεινό και το χιόνι στοιβάζεται εκεί-είδες,μου έριξε ο αέρας τη λεβάντα,που δεν μεταφύτεψα-τεμπέλα,ε;
Φιλιά!

eleni είπε...

Βίκυ,μεταφορικά,άσπρισε η ψυχή μας,γιατί από τα προβλήματα...άσε.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ελενίτσα,ήρθε,είναι αυτός ο καιρός,που πάντα μας το φέρνει.
Φιλιά!

kiki είπε...

Ωωωωωω! Τι τέλειαααααααα!

eleni είπε...

Μαρίνα,σου αρέσει;Δεν το πολυσυμπαθώ,αλλά οι εικόνες του χιονισμένου τοπίου μοναδικές.
Φιλιά!

eleni είπε...

Έλενα,ταιριάζουμε.Προτιμώ να σκάω από ζέστη,παρά αυτό το κρύο.
Εσύ τουρτουρίζεις από τις φωτογραφίες,για έλα μια βολτίτσα προς τα εδώ χιχι...
Φιλιά!

eleni είπε...

Κική,όταν ζούσα στο χωριό μου και αργότερα στην Αθήνα,πάντα πηγαίναμε στο πιο κοντινό μέρος να πατήσουμε χιόνι-τώρα....δεν το θέλω.
Έβαλα τις φωτογραφίες για να το δείτε οι παραπονούμενοι χιχι..
Φιλιά!

eleni είπε...

Άννα,έτσι είναι τα μικρά,τρελαίνονται με το χιόνι.
Και οι δικές μου παλιά χαρά,που έκαναν.Ήταν και ότι δεν είχαν σχολείο,δε σκεφτόντουσαν τι τραβούσαμε.
Τώρα είναι καλύτερα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Deli,κι εσύ!
Στο νησί δε χιονίζει και ζηλεύεις,έλα να περάσεις μια μερούλα-πολύ παγωνιά.
Φιλιά!

Thalassenia είπε...

Κάτι έκανε και εδώ, όχι τόσο πολύ, αλλά άσπρισε ο τόπος έτσι για να λέμε ότι χιόνισε.
Στις αρχές της δεκαετίας του ΄80 αποκλειστήκαμε στην παραλία, σε εκείνη την θάλασσα δεξιά που δεν φάινεται και δεν μπορούσαμε να ανέβουμε στο χωριό:)))

Τι όμορφα!!!

eleni είπε...

Θαλασσένια,καμιά σχέση με το ΄87,τότε ήταν το πολύ χιόνι.Θυμάμαι κάθε μέρα όλο και ανέβαινε-είχα τρελαθεί.

Ναι,θυμάμαι,που έλεγαν,ότι κάποιοι ήταν αποκλεισμένοι στην παραλία-μήπως τη βγάζατε στο "Γλάρο", την ταβέρνα;
Φιλιά!

Thalassenia είπε...

Αρχή της δεκαετίας Ελένη μου, μπορεί το ΄81 ίσως και λίγο νωρίτερα.
Το ΄87 είχαμε και εδώ πάρα πολύ χιόνι. Μισό μέτρο κυριολεκτικά δίπλα στη θάλασσα.

Thalassenia είπε...

Νομίζω μπαρμπα Βασίλη έλεγαν τον ταβερνιάρη που τρώγαμε και μέναμε σε σπίτι φίλων.
Καλό βράδυ.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!!!!
ΕΔΩ ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΡΩΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΣΑΣ ΕΚΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!

eleni είπε...

Θαλασσένια,νόμιζα ότι μιλούσες για το ΄87,εμείς ήρθαμε εδώ το ΄83 και δεν γνωρίζω τίποτα για πριν.
Θα ρωτήσω ποια μαγαζιά υπήρχαν τότε.Ήταν ελάχιστα,αυτό που σου λέω είναι από τα παλιά,που υπήρχε.
Φιλιά!

eleni είπε...

Έφη,θέλεις,δεν μπορείς,να πιάσεις χιονάκι!
Έλα να παίξουμε χιονοπόλεμο.
Τώρα έχει σταματήσει,αλλά από το βράδυ άκουσα ότι θα ρίξει πάλι.
Καλό μήνα-φιλιά!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Τι ωραίο το χιόνι!!! Και μας στο Βόλο σήμερα ξυπνήσαμε σε χιονισμένο τοπίο αλλά μέχρι το μεσημέρι το είχε λιώσει. Καλό μήνα.

SpIrToKoYto είπε...

φυλάξουυυυυ...σου πετάω χιονόμπαλαααα...
έλα καλέ που δεν σ' αρέσει...'ελα να παίξουμεεεε...
φιλιά καλό μήνα...-:))

jenny είπε...

Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου ...Μου αρέσει το χιόνι αλλά να είναι κοντά μου οι αγαπημένοι μου και από το τζάμι να το βλέπουμε όλοι μαζί έτσι που διαμορφώνει το μαγικό του τοπίο... να πίνω ζεστή σοκολάτα με τον άντρα μου και να ακούω το τιτίβισμα των παιδιών μου...

Rena είπε...

Τουλάχιστον εσείς έχετε και χιόνι,εμείς μόνο το κρύο!!!
Ωραίες εικόνες!!!!!
Καλημέρα και καλό μήνα!!!!

eleni είπε...

Κατερίνα,από το κύμα κακοκαιρία,μάλλον είστε οι μόνοι της περιοχής,που τη γλυτώσατε.
Καλό μήνα-φιλιά!

eleni είπε...

Βιβή,χαχα,δε βγαίνω έξω,είμαι κρυουλιάρα.
Αν είχαμε τη συγκέντρωση αυτή την εβδομάδα,πώς θα ερχόμουν-αυτό με ανησυχεί,την έχω ξαναπατήσει.
Καλό μήνα-φιλιά!

eleni είπε...

Τζένη,κι εμείς από το παράθυρο το βλέπουμε.
Το βράδυ αφήνουμε ανοιχτά τα παραθυρόφυλλα,ξαπλώνουμε στον καναπέ,βλέπουμε τηλεόραση και παράλληλα το χιόνι να πέφτει κι...ανησυχούμε.
Φιλιά!

eleni είπε...

Με το παράπονο μείνατε,Ρένα!
Ναι,τόσο κρύο ας έριχνε και λίγο χιόνι-το ίδιο είναι.
Καλό μήνα-φιλιά!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Ελένη μου Καλό μήνα!!
Εμένα το μπαλκόνι μου έχει στην κυριολεξία 1 μέτρο χιόνι.. Η μπαλκονόπορτα κανονικά ανοίγει προς τα έξω,αλλά πλέον δεν μπορεί να ανοίξει.. Το θερμόμετρο σήμερα δείχνει -20..
Καταλαβαίνεις!!
Φιλιά πολλά!!

Eva's blog είπε...

Ελενη μου καλως σε βρηκα!!!Τι ομορφια ειναι αυτη?Για ποιο χωριο μιλας ?Εδω στην Θεσσαλονικη δεν ειδαμε ασπρη μερα δυστυχως!!!!!!

eleni είπε...

MΣ,πώς αντέχεις εκεί στον παγωμένο βορρά!
Φαντάζομαι αυτό που περιγράφεις.
Περιμένω ζεστούλα και καλοκαιράκι,γιατί φέτος μας πάγωσε.
Φιλιά!

eleni είπε...

Εύα,καλώς ήρθες!
Αγία Άννα στη Β. Εύβοια,μας επισκέφτεται κάθε χρόνο το χιόνι.
Πριν απαντήσω,σε επισκέφθηκα,πολύ όμορφες κι ενδιαφέρουσες οι δημιουργίες σου.
Ευχαριστώ-φιλιά!

magda είπε...

Ελένη μου, εξαιρετικές φωτογραφίες, σαν όνειρο είναι!!!
Εγώ λατρεύω τον χειμώνα με όλα του τα δεινά!
Πολλά φιλάκια