Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Ξύλινα,ζωγραφισμένα κουβαδάκια

Είχα αγοράσει αυτά τα κουβαδάκια 2 χρόνια πριν,όταν ακόμη έκανα decoupage.Μαζί με άλλα ήταν φυλαγμένα και τώρα αποφάσισα να τα ζωγραφίσω.
Τα έβαψα,πράσινο το μεγαλύτερο και έκανα τα σχέδια με ατλακόλ.
Όταν στέγνωσε,ζωγράφισα τα σχέδια με ακρυλικά
και στο τέλος πέρασα πατίνα πράσινη.
Το μικρότερο το έβαψα με κόκκινο ακρυλικό(light oxide red,μου αρέσει πολύ αυτό το χρώμα),
έκανα και πάλι τα σχέδια με ατλακόλ,τα ζωγράφισα
και πέρασα με χαλκοκόκκινη πατίνα.

Τα φωτογράφισα απ΄όλες τις πλευρές,για να δείτε τα σχέδια,αλλά το φλας κάνει λίγες γυαλάδες.Άλλη φορά θα προτιμήσω φωτογράφιση στο μπαλκόνι,όπως κάνω συνήθως.

41 σχόλια:

Διασκέσις είπε...

Ελένη πολύ όμορφα τα κουβαδάκια!!έξυπνο το σχέδιο με την ατλακόλ!Το κόκκινο χρώμα πολύ όμορφο αλήθεια!!!Φιλιά

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!ΤΟ ΣΕΤ ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΞΥΛΙΝΑ!!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

kiki είπε...

Όμορφοι! :-)

Ξανθή είπε...

Πολύ ωραία Ελένη!!! Μα που βρήκες ξύλινα κουβαδάκια;;
καλό βράδυ

tzeni xr. είπε...

Τελικα με την ατλακολ εχεις ενα πολυ ομορφο αναγλυφο αποτελεσμα. Μπραβο σου!!

eleni είπε...

Άννα,είδες η ατλακόλ;Κάνει όμορφα ανάγλυφα.
Είναι ένα γήινο,"σπασμένο" κόκκινο,μοιάζει με κόκκινη ώχρα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Έφη μου,το σετάκι σε αντίστροφα χρώματα χωρίστηκε-ένα πήρε η μια κόρη κι ένα η άλλη.
Φιλιά!

χρυσάνθη είπε...

Αχ αυτή η ατλακόλ!!!Δια πάσαν νόσον και ..... !!! Πολύ έξυπνη ιδέα για να πετύχεις ανάγλυφο!!!
Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!!!!
Καλό βράδυ!!!!

eleni είπε...

Deli,βλέπεις μόνο ζωγραφική,μου έμειναν τα χαρτιά decoupage-κάποια θα χρησιμοποιήσω σε συνδυασμό με ζωγραφικη.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ξανθή,τα είχα αγοράσει από τη Μάγια,που έκανα τα μαθήματα decoupage.
Φιλιά!

eleni είπε...

Τζένη,ένα λιγότερο ογκώδες ανάγλυφο,όπως το ήθελα.
Υπάρχει και το τζελ για ακρυλικά,αλλά δεν είχα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Χρυσάνθη,πολύ χρήσιμη τελικά-όπως το λες.
Χίλιες χρήσεις!
Φιλιά!

Ποδηλάτισσα είπε...

Δεν μπορούμε να επισκεφτούμε το blog σου, βγαίνει η Προειδοποίηση: Υπάρχει κάποιο πρόβλημα εδώ!!! Πρέπει να βγάλεις από τα blog που παρακολουθείς το Περί Ανέμων και Υδάτων (loukos86.blogspot.com) διότι περιλαμβάνει κακόβουλο λογισμικό!!!

eleni είπε...

Ευχαριστώ,Βίκυ!
Το διέγραψα ήδη.
Φιλιά!

Ρένα είπε...

Πολύ έξυπνο και πάάάρα πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!!!!!!

Unknown είπε...

πανέμορφα ..
κι αυτό το σχοινί με το λίγο χρώμα πως "δένει" τη χρήση με την ομορφιά!

σε φιλώ

eleni είπε...

Ρένα,το έχω ξανακάνει,όταν μου λείπει το τζελ για ακρυλικά τότε η ατλακόλ με βγάζει από τη δύσκολη θέση.
Φιλιά!

eleni είπε...

Meggie,ήθελα λίγα στολίσματα και για να δέσει το σύνολο "έριξα" λίγο χρώμα στο σχοινί.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αχ Ελενάκι μου τι έφτιαξαν πάλι τα χρυσα σου τα χεράκια!!!
Πανέμορφα!
Φιλάκια, καλό απόγευμα!

Thalassenia είπε...

Όπως πάντα οι δουλειές σου είναι με φαντασία και γούστο!!!

φιλιά θαλασσένια.

Rena είπε...

Ωραίο το κουβαδάκι!!!!
Νόμιζα πως θα είχες και το χώρο σου,χα χα είσαι απίστευτη,φωτογράφισε το να το δούμε ,θα δώσεις σε πολλές ιδέα!!!!

magda είπε...

Πανέμορφα και πολύ πρωτότυπα!!!
Τα χρώματα δε, είναι εκπληκτικά!!!
Μπράβο Ελένη, στα χρυσά σου χεράκια!
Φιλάκια

Marie είπε...

Είναι πανέμορφα!!!! Και σίγουρα μοναδικά! Φιλάκια Ελένη μου! Καλό βραδυ!

Marie είπε...

Και χαδάκια στα πολύ όμορφα γατάκια σου!!!

Mαρία είπε...

Τέλεια!Τελικά μαζεύουμε υλικά και κάποια στιγμή έρχεται η ώρα που θα τα αξιοποιήσουμε!

Nena είπε...

ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ.....ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΙΘΑΝΑ!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

eleni είπε...

Έλενα,αφού τα παραμέλησα πάνω από χρόνο,αξιώθηκα να τα στολίσω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ευχαριστώ,Θαλασσένια!
Μετά το decoupage,το έριξα αποκλειστικά στη ζωγραφική.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ρένα,ευχαριστώ!
"Λίνθοι και κέραμοι ....",αυτό δε λένε για την ακαταστασία;Ε,αυτό ακριβώς είναι αυτή η γωνιά,που ζωγραφίζω.
Να σου πω,έχω τόσο συνηθίσει εδώ,που μάλλον δε θέλω άλλο μέρος κι ας γκρινιάζω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μάγδα,ήθελα κάτι λίγο προς το αφηρημένο.Τα χρώματα αυτά μου αρέσουν,γενικά οι σπασμένοι τόνοι με τραβούν,αλλά η ζωγραφική θέλει όλες τις αποχρώσεις.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαράκι,ευχαριστώ!
Αύριο θα πάρουν το χαδάκι σου!
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαρία,έχω μαζέψειιιι και όλο αναβάλλω να τα φτιάξω.Μερικά τα έχω και πάνω από 3 χρόνια.
Φιλιά!

eleni είπε...

Νένα,προσπαθώ να εφαρμόσω διάφορες τεχνικές,που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη ζωγραφική.
Φιλιά!

Sandra είπε...

Dear Eleni
I really like you painted cubes. The red color is very nice.
Thank you very much for the loving companionship.
A warm hug from Buenos Aires,
Sandra

SpIrToKoYto είπε...

Ελένη,καταπληκτική ιδέα...πανέμορφα έγιναν...
έτσι μου ρχεται να πάω να παίξω με τα κουβαδάκια σου...-:))

eleni είπε...

My pleasure,Sandra!
Thank you,I love this red.
Kisses!

eleni είπε...

Bιβή,σα μικρό,μια χαρά θα ήταν το παιχνίδι!
Χαίρομαι,που είσαι πάντα τόσο χαρούμενη,μου βγάζεις μια αισιόδοξη,θετική ενέργεια.
Φιλιά!

Vita είπε...

Πάλι δεν έχω λόγια Ελένη! Πολύ ιδιαίτερες όλες σου οι κατασκευές!

eleni είπε...

Vita,σου φαίνονται έτσι,γιατί απλά είναι ζωγραφιστές.
Σ΄ευχαριστώ!
Φιλιά!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Τα κουβαδάκια έγιναν τέλεια Ελένη μου!! Μπράβο σου!!

eleni είπε...

ΜΣ,τώρα μόλις είδα το σχόλιο.
Ήθελα κάτι πιο λιτό,σε πιο χαμηλούς τόνους.
Φιλιά!