Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Nα σ΄αγναντεύω θάλασσα

Η πρώτη μου προσπάθεια με πηλό. Με βασάνισε,δεν ήξερα καλά τον τρόπο να τον ανοίξω σε φύλλο,αλλά ας είναι καλά οι οδηγίες της Μαρίας,τόσο μέσα από το blog της,όσο και μέσω mail. Μαράκι ευχαριστώ πολύ! Ένα κομμάτι ξύλο από τη θάλασσα,που μοιάζει με πέτρα έστεκε κάποια χρόνια στο μπαλκόνι.Φέτος ήρθε η ιδέα:μια κοπελιά θα κάθεται και θ΄αγναντεύει την αγαπημένη θάλασσα.
Βαμμένη με ακρυλικά και στο τελείωμα ένα άγγιγμα με μίξη των χρωμάτων με white platinum για περισσότερη λάμψη.
Πρόσθεσα παίζοντας-κυριολεκτικά-κι άλλα διακοσμητικά στοιχεία κι έριξα μερικές πινελιές από το κυρίαρχο γαλάζιο πάνω στο ξύλο,σαν να αντανάκλαση των νερών.


Ν΄σ΄αγναντεύω θάλασσα,να μη χορταίνω

απ΄το βουνό ψηλά,

στρωτή και καταγάλανη και μέσα να πλουταίνω

απ΄τα μαλάματά σου τα πολλά.

........................................................................


Έτσι να στέκω,θάλασσα,παντοτινέ έρωτά μου

με μάτια να σε χαίρομαι θολά

και να ΄ναι τα μελλούμενα στην άπλα σου μπροστά

μου,

πίσω κι αλάργα βάσανα πολλά.

(Κώστας Βάρναλης,πρόλογος στο "Φως που καίει")

Αφιερωμένο στους εραστές της θάλασσας.

62 σχόλια:

εύα είπε...

μπράβο , φανταστική δημιουργία,
υπέροχη σύνδεση με ένα καταπληκτικό ποίημα. έχεις όμορφη έμπνευση!!

eleni είπε...

Eύα,καλώς ήρθες!
Ανάμεσα στους αιώνιους εραστές της κι εγώ.
Ευχαριστώ πολύ - φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Τι έμπνευση! Είσαι ταλαντούχα, Ελένη μου. Η δημιουργία σου είναι πολύ ωραία και ο συσχετισμός με το ποίημα υπέροχος. Μου άρεσε πολύ η αφαίρεση που έκανες και το χρώμα που χρησιμοποίησες. Έχω όμως μια απορία. Ασχολείσαι με τόσα... Πότε προλαβαίνεις;

Vita είπε...

Ελένη λες και είναι γλυπτό έμπειρου γλύπτη το δημιούργημά σου!
Και ο Βάρναλης συγκλονιστικός όπως πάντα!

Κωνσταντίνα είπε...

Μου αρέσει πάρα πολύ!!Μπράβο!!!

simonmad είπε...

Δε θα βαρεθώ να λέω πως οι πειραματισμοί σου έχουν ιδιαίτερη έμπνευση και υπέροχο αποτέλεσμα! Μου αρέσει ο τρόπος που κάθεται η κοπέλα και σκύβει το κεφάλι.

Ανώνυμος είπε...

αααααα ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΑΣ......εχεις εμπνευση!!!!
Προσεχε με την Μαρια γιατι θα σε κολλησει τον ιο του πηλου...(ομοιοπαθουσα)χιχιχιιι...
Εξαιρετικη προσπαθεια!!!μ αρεσει πολυ!!!!
Λατρευω τους πειραματισμους!!!!!!
ΦΙΛΙΑ Χ2(misirlou...Η αλλη θα στα πει ξεχωριστα)
μουυυυυυυυυτσ Χ2 ΛΕΝΑΚΙ

eleni είπε...

Xρυσούλα,δεν ήθελε περισσότερα στολίδια-θυμάσαι τι έγραψες;Αλλού στολίζουμε κι αλλού η αφαίρεση είναι αναγκαία.

Και να σκεστείς ότι ξυπνάω αργά-σήμερα είναι εξαίρεση.Δε δουλεύω συστηματικά,παρά μόνο σε παραστάσεις συμβολαίων,δεν είμαι μ΄ένα ξεσκονόπανο στο χέρι,δεν υπάρχουν εναλλακτικές να πας κάπου,άσε που μ΄αρέσει το σπίτι και τέλος,η νύχτα είναι μεγάλη χιχι...
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Vita,βλέποντάς το παρατηρώ ατεχνίες π.χ. δεν είναι λεία η επιφάνειά του,στο επόμενο μπορεί να το καταφέρω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Κωνσταντίνα,σ΄ευχαριστώ!
Φιλιά!

eleni είπε...

Simon,να είσαι καλά!
Το σχέδιο δεν είναι αποκλειστικά δικό μου,το βρήκα,το ζωγράφισα προσαρμόζοντάς το στο ξύλο.
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Misirlou,πώς να μην κολλήσουμε με τα εξαιρετικά έργα της Μαρίας;Τα ζηλεύω!
Είπα να μπω σ΄αυτό το τρυπάκι,βασανίστηκα λίγο,το πρώτο το έκανα πολύ λεπτό,αλλά μετά ακολούθησα τις οδηγίες.
Φιλιά!

Maria B. είπε...

το πνεύμα σου και τα καλλιτεχνικά χεράκια σου δημιούργησαν πάλι !!
πολύ ποιητικό το έργο σου Ελενάκι μου !!!!

καλή σου μέρα απο τον βροχερό και συννεφιασμένο Πειραιά !!!

eleni είπε...

Mαράκι,γι΄αυτό το ταίριαξα με τους στίχους του Βάρναλη.Είναι υπέροχο ν΄αγναντεύεις τη θάλασσα και να γεμίζεις από τη χάρη της!
Εδώ έβρεχε όλο το βράδυ,το πρωί είχε ομίχλη και τώρα μια λαμπρή λιακάδα.
Φιλιά!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Είναι τόσο όμορφη η σύνθεσή σου...
Και το ξύλο μοιάζει λες κι ήταν έτσι φτιαγμένο για να γίνει αυτή η δημιουργία, ή καλύτερα το αντίστροφο. Το αξιοποίησες τέλεια!
Και οι χρωματισμοί είναι αυτοί που κεντρίζουν το βλέμμα!

επαφή είπε...

καλημερα περασα κ επεσα πανω σε ενα καλλιτεχνη.. ευγε σου πολυ ομορφο κ το ποιημα σου..

foufoula89 είπε...

ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΞΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΕΤΡΑ...ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ...ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΚΑΛΗ ΓΛΥΚΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

Ξανθή είπε...

Ελένη δημιούργησες πάλι!!!
Όπως ξέρεις εγώ από αυτά δεν ξέρω αλλά κάποια φορά έπεσε στο βλέμμα μου ένα βίντεο που άνοιγαν τον πηλό σε φύλλο με τη μηχανή ζυμαρικών και μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση.
Φιλάκια.

eleni είπε...

Εύα,περίμενε τον πηλό,μάλλον ήταν φτιαγμένα για να ταιριάσουν.
Σ΄ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Καλώς την επαφή!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη.
Φιλιά!

eleni είπε...

Foyfoula,αυτό με έκανε να φτιάξω τη σύνθεση-η θάλασσα και ο καιρός το σμίλεψαν.
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Ξανθή,δεν ξέρεις,αλλά βοηθάς με τον τρόπο σου!
Με τη μηχανή,ε;Έχω μια καταχωνιασμένη,αλλά ποτέ δεν την χρησιμοποίησα-λες;
Ευχαριστώ-φιλιά!

Διασκέσις είπε...

Ελένη είναι πάρα πολύ όμορφο κι η κοπέλα και τα χρώματά του!Για άλλη μια φορά εκφράζω το θαυμασμό μου!!!Θα βαρεθείς λες να μ'ακούς;Σε φιλώ!

eleni είπε...

Διασκέσις,ευχαριστώ πολύ!
Πάντα με θετική αντιμετώπιση και ενθάρρυνση.
Τα χρώματα δεν μπορεί να ήταν παρά μόνο θαλασσινά-το ξύλο είναι φυσικό,μόνο βερνίκι το πέρασα.
Φιλιά!

Unknown είπε...

Εγινε πανέμορφο!!!! Χίλια μπράβο

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ελενάκι νομίζω ότι βλέπω ένα υπέροχο γλυπτό!
Μ' αρέσουν τα χρώματα που χρησιμοποίησες, το χάρηκα που το συνέδεσες και ποιητικά!
Πολλά φιλιά!

el.mar είπε...

Έμπνευση δες!Μ'αρέσει!
Μπράβο Ελένη!Φιλιά!

Maria είπε...

Και εγώ τα ίδια θα σου πω Ελένη μου η έμπνευση σου μοναδική και παρόλο αρχάρια το αποτέλεσμα καταπληκτικό!!!

Ειρήνη είπε...

καλησπέρα..και καλώς σε βρήκα..Η δημιουργία σου είναι φανταστική...πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο!βασικα δεν φαίνεται για ξύλο..πολύ όμορφο..χάρηκα πολύ που σε βρήκα!καλή συνέχεια στις δημιουργίες..

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Ελένη μου πραγματικά υπέροχο!!
Πως τα προλαβαίνεις όλα;; Θυμάμαι ότι είπες θα έκανες και μεγάλη γενική στο σπίτι!! Αχχχ..
Ακούραστη!!
Φιλιά πολλά!!

Katerina Galati είπε...

Αχ Ελένη μου μ'αρέσει πολυυυυύ... και η φιγούρα της γυναίκας και τα χρώματα!!! Μπράβο!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Πολύ εμπνευσμένη δουλειά!!!! Υπέροχη η φιγούρα της κοπέλας πάνω στο ξύλο!!!! Μπράβο Ελένη!!!! Τα χρώματα είναι υπέροχα!!!

Thalassenia είπε...

Ωραία δουλειά Ελένη.
Τα υλικά, τα χρώματα, το σχέδιο!!!
Εμπνευσμένο, πολύ καλή και η σύνδεση με το κείμενο.
Από τις καλύτερες αναρτήσεις.
Η θάλασσα αγγίζει βαθιά.

Φιλιά θαλασσένια.

eleni είπε...

Μαρία,μ΄αρέσει,δεν περίμενα να γίνει καλό.
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Έλενα,περίπου γλυπτό-φαίνεται έτσι,γιατί δεν ακουμπά κάπου παρά μόνο η βάση του.
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Κάποιες στιγμές μου έρχεται,Ελένη!
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Μαρία,ευχαριστώ,έχει ατέλειες,ελπίζω το επόμενο να έχει καλύτερο φινίρισμα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ειρήνη,καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου!
Πρέπει να το δεις από κοντά για να το ξεχωρίσεις,να το πιάσεις μάλιστα.
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

ΜΣ,μεταξύ εργασίας διαλειμματάκι,για να ξεκουράζομαι κιόλας .Επίσης αργά,μα πολύ αργά είναι η ώρα που μ΄αρέσει να ασχολούμαι.
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Κατερίνα,έλα η σειρά σου ν΄ασχοληθείς με πηλό-είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις πολύ όμορφες δημιουργίες.
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Είδες,Κωνσταντίνα,εσείς οι Θεσσαλονικιές με κολλήσατε τη μανία με τον πηλό.Ακόμη δεν τα καταφέρνω,στα χρώματα τα πάω καλύτερα.
Ευχαριστώ-φιλιά!

eleni είπε...

Θαλασσένια,και για σένα η αφιέρωση-πλάι στη θάλασσα μεγάλωσα,ασκεί μια γοητεία πάνω μου.
Ευχαριστώ-φιλιά!

erifili είπε...

Ελενάκι μου υπέροχη η κατασκευή σου, έδεσε απόλυτα με το ποίημα.Μου αρέσουν και εμένα πολύ αυτές οι κατασκευές με πηλό.΄Ισως κάποια στιγμή να ασχοληθώ.Καλό Σ/Κ.

Unknown είπε...

Αφού είναι αφιερωμένο στους εραστές της θάλασσας, είναι και για μένα.

Ελένη μου, υπέροχο το "κορίτσι" σου.
Είσαι ανεξάντλητη ε;;
Ορμάς προς πάσα κατεύθυνση ..

Μπράβο σου

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το κορίτσι της θάλασσας το αγάπησα...

eleni είπε...

Eριφύλη,ευχαριστώ!
Να ασχοληθείς,είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις υπέροχες δημιουργίες.
Φιλιά!

eleni είπε...

Meggie,βεβαίως και για σένα!
Ορμάω κι ότι βγει,πολλές φορές απογοητεύομαι,με παρασύρει ο ενθουσιασμός μου-ο πηλός μου αρέσει και θα το επαναλάβω το εγχείρημα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Αντιγόνη μου,θαλασσινή κι εσύ δικαίως η αγάπη σου για ο,τιδήποτε σχετίζεται με θάλασσα-το ίδιο κι εγώ.
Φιλιά!

drosostalitsa είπε...

Υπέροχο γλυπτό..! Θαλασσινό

eleni είπε...

Δροσοσταλίτσα,για το καλοκαιράκι ,που έρχεται-θα τη χαρούμε σύντομα τη θάλασσα.
Ευχαριστώ-φιλιά!

Ανεράιδα είπε...

Πολύ καλή σύλληψη-ιδέα και υπέροχο αποτέλεσμα!!! Η ποιητική "υπόκρουση" δε, εξαιρετική!!!

eleni είπε...

Aνεράιδα,ένα καλοκαιρινό θεματάκι,προάγγελος της αγαπημένης εποχής!
Ευχαριστώ-φιλιά!

lourdi lourdaki είπε...

ΜΕ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!
ΤΟ ΚΟΙΤΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΤΑΙΝΩ!!!
ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ!!!
ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ!!
ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΕΡΘΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΤΡΕΞΙΜΟ ΠΟΛΥ..
ΑΥΡΙΟ ΦΕΥΓΩ ΠΑΩ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ!!ΜΥΣΤΡΑ!!!!
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ...ΑΝ ΚΑΙ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΗ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΘΕΜΑΤΑ...ΞΕΡΕΙΣ...ΔΕΝ ΣΕ ΛΗΣΜΟΝΗΣΑ....
ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΡΙΔΙΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ....ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟΥ ΜΙΣΟ!!!!!!
Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ...ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ Η ΕΠΟΜΕ
ΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΟ ΓΥΑΛΟΧΑΡΤΟ...ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΗΔΗ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ!ΜΠΡΑΒΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ...ΣΥΝΕΧΙΣΕ ...ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.......Η ΑΛΛΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ..ΠΡΩΤΗ ΠΡΩΤΗ!

eleni είπε...

Λούρδη μου,όλοι τρέχουμε αυτές τις μέρες!
Το παίδεψα για να πετύχω αυτό που ήθελα,σ΄ευχαριστώ.
Να περάσεις όμορφα,χαρούμενα το Πάσχα!
Υπέροχο τόπο επέλεξες γι΄αυτές τις πασχαλιάτικες μέρες.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαράκι,ευχαριστώ,η γνώμη σου μετράει,είσαι καλλιτέχνης του πηλού!
Ναι,το έκανα λίγο με γυαλόχαρτο,το βλέπω είναι άτεχνο-άντε στο επόμενο,μπορεί να τα πάω καλύτερα.
Ναι,η ΄κολλητούλα σου έχει καταφθάσει,αλλά ξέρω πόση δουλειά έχεις-δεν πειράζει.
Φιλιά!

kiki είπε...

Δεν ξέρω αν σε παιδεψε, αλλά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό!

eleni είπε...

Deli,λιγουλάκι,στον πηλό τράβηξα ζόρι.
Ευχαριστώ-φιλάκια!

Mariela είπε...

πολύ καλό.... ειδικά στη δεύτερη φωτό που το βλέπουμε από κοντά!!

eleni είπε...

Μαριέλα μου,σ΄ευχαριστώ πολύ!
Πρώτη μου προσπάθεια,τώρα έχω κάτι άλλο στο μυαλό μου-μετά τις γιορτές.
Φιλιά!

katia είπε...

τοσο ομορφη δημιουργια ελενη μου!!!μπραβο!!!

eleni είπε...

Κάτια,ευχαριστώ πολύ!
Μ΄αρέσει ο πηλός,αν και με δυσκολεύει-μπορεί να συνηθίσω.
Φιλιά!