Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Ανατολή

Να που μια φορά κι εγώ φωτογράφησα μια ανατολή.Ξυπνάω πάντα αργά,αλλά αυτή τη φορά....όχι δεν ξύπνησα,απλώς εκείνη τη στιγμή πήγαινα για ύπνο,παρακολουθούσα κάποιες ταινίες στη nova.
Κοίταξα να δω πώς είναι ο καιρός και βλέποντας τις κόκκινες ανταύγειες,παίρνω τη μηχανή και στο μπαλκόνι-αχ είδες οι παρέες τι μου κάνουν!Ποια με κόλλησε με τη μηχανή,έστω κι αν βρίσκεται μακριά;
Deli,ακούς;

Σας εύχομαι να περάσετε όμορφο Σ/Κ!






Θα λείψω μερικές μέρες,το Σάββατο οι γυναίκες πάμε θέατρο και με την ευκαιρία θα μείνω να πάω στα bazaar,να δω τον εγγονό μου και τα παιδιά.Μετά έχω κάποιες δουλίτσες στο χωριό μου.
Ελπίζω να μη μας χαλάσει τα σχέδια ο καιρός-περιμένουν κρύο και χιόνια,για να δούμε.

36 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Στα λεγα εγω και δεν μ άκουγες,δες τα τώρα...ξάγρυπνη μένεις για να γίνεις ο φωτογράφος της Αυγης!
Καλά να περάσεις στην ΑΘήνα, σε ζηλεύω.

el.mar είπε...

Μαγευτικές εικόνες!!!!!!!!
Καλό σαβ/κο να έχεις. Φιλιά!

Evie είπε...

Ελένη μου, Χρόνια Πολλά για την Αγία Άννα, είχατε πανηγύρι?
Ωραίες φωτογραφίες ξενηχταρου μου!!!
Καλή διασκέδαση, να τα περάσεις υπέροχα, μακάρι να ήμουν κι εγώ στο bazaar. Σε φιλώ.

Sandra είπε...

Dear Eleni
Thank you very much for your greetings to my son Gabriel.
Kisses,
Sandra

lourdi lourdaki είπε...

Κλημερα φιλη μου!!σε ευχαριστω πολυ πολυ για τα ομορφα λογια σου!!αυτες τις μερες ετρεχα...δουλειες πολλες μαστορους στο σπιτι.. πεθερα! βαφτιστηρια! και ψωνια... γιατι σε λιγες μερες φευγω ταξιδι για γιορτες!!!!και πρεπει να ειναι ολα τακτοποιημενα!
Σου ευχομαι ενα πολυ καλο Σ/Κ να περασεις καλα στην Αθηνα!και στο χωριο!!σε φιλω!!
Α!η φωτο εινα πανεμορφες!!και εγω χαραματα ξυπνω, μου αρεσει να πινω το καφε μου! και να βλεπω τα πλοια που ερχονται απο Πειραια,
να μπαινουν στο λιμανι του Ηρακλειου!!

simonmad είπε...

Μαγευτική η ανατολή κι η θέα από το σπίτι σου, πώς να μην την φωτογραφίζεις όποτε έχεις την ευκαιρία; Εδώ ο καιρός κρύωσε αρκετά, ξυπνήσαμε με 5,5 βαθμούς και ισχυρό βόρειο άνεμο. Καλό Σ/Κ!

Unknown είπε...

Ελένη μου,
να περάσεις καλά, να το απολαύσεις όπως κι αν είναι ο καιρός.
Οι φωτογραφίες σου "βλέμματα" που μας μοίρασες.

Την αγάπη μου

Asteri (Maria) είπε...

Τέλειες οι φωτό!!!
Να περάσεις πολύ όμορφα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλα να περάσεις Ελενη μου!

eleni είπε...

Χαρά,είμαι νυχτοπούλι καλέ-έχω την πολυτέλεια να μην εργάζομαι,μόνη είμαι τα πρωινά,ακολουθώ τις παλιές φοιτητικές συνήθειες.
Δεν μπορείς να έρθεις;
Για να δούμε,τι θα κάνουμε εμείς,για χιόνι το πάει.
Φιλιά!

eleni είπε...

Αυτό είπα μόλις αντίκρυσα τον ορίζοντα!Σε μαγεύουν!
Να περάσεις όμορφο Σ/Κ!
Φιλιά!

eleni είπε...

Εύη,το πανηγύρι είναι το καλοκαίρι 25 Ιουλίου.
Ξενηχταρού πολύυυυυ!Αργά βλέπω τις ταινίες που έχω χάσει,όταν προβάλλονται νωρίς.
Ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

eleni είπε...

Sandra,my pleasure!
Thank you-kisses!

eleni είπε...

Λούρδη,πας ταξιδάκι;Τι καλά!
Εμείς εδώ με τα παιδιά,ο άντρας μου έμεοινε μόνος,ούτε άδεια δεν μπορεί να πάρει-από πέρυσι αυτ'ή η κατάσταση.
Όμορφααα,να βλέπεις τα πλοία στο λιμάνι-τυχερούλα!
Καλά να περάσεις!
Φιλιά!

eleni είπε...

Simonmad,από το πλαϊνό μπαλκόνι είναι αυτή η θέα-προς την ανατολή και τη θάλασσα.
Είναι μερικές μέρες νωρίτερα,σήμερα ξυπνήσαμε με κρύο και χιονόνερο.
Φιλιά!

eleni είπε...

Meggie,κρύοοοο σήμερα,ελπίζω να μη χιονίσει,θα με βγάλει από το πρόγραμμά μου.
Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!
Φιλιά!

eleni είπε...

Αστέρι,ευχαριστώ πολύ!
Καλώς ήλθες,εσύ προσφέρεις καλούδια,εγώ θέα.
Φιλιά!

Είδα την απάντησή σου-έτσι ε,το ίδιο έπαθες.

eleni είπε...

Ρίκη μου σ΄ευχαριστώ!
Δεν ξεκολλάω εύκολα από το σπίτι και τώρα...ο καιρός μου τα χαλάει.Το πρόβλημα είναι μ΄αυτούς που θα επιστρέψουν αργά το βράδυ.
Φιλιά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Εγώ να δεις κόλημα!!!!!!!!!!!!!!Όπου πάω την έχω μαζί μου!

eleni είπε...

Αχτίδα,αυτό έπαθα κι εγώ!
Με κολλήσατε,ό,τι μ΄αρέσει...έτοιμη.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ελενακι μου να περάσεις τέλεια!
Τώρα που έρχεσαι Αθήνα, φεύγω εγώ (μάλλον) για το χωριό, να στολίσουμε και το εκεί σπιτάκι μας!
Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!
Φιλιά πολλά!

eleni είπε...

Έλενα,πού θα πάει,θα συναντηθούμε κάποια στιγμή!
Με το καλό να στολίσετε το σπιτάκι σας-εκεί θα περάσετε τις γιορτές;
Φιλιά!

vasiliki είπε...

Πολύ όμορφες οι φώτο, το ξενύχτι σου έκανε δωρακια καταπληκτικά !!!!!
Καλό σεργιάνι στη μεγαλούπολη.
καλό σ/κ
φιλί

eleni είπε...

Βασιλική,αυτό ήταν αγρύπνια,αλλά όταν θέλω να δω κάποια ταινία,το κάνω συχνά.

Δε με βλέπω να σεργιανίζω,τοθέατρο αναβλήθηκε,εδώ ψιλοχιονίζει -το πρωί θα ενημερωθούμε αν περνάει το αυτοκίνητο από ένα σημείο,που πάντα κλείνει,για να με πάει ο άντρας μου.
Καλό σου Σ/Κ-φιλιά!

lourdi lourdaki είπε...

Καλημερα απο το χειμωνιατικο ΓΟΙΥΠΙ!!!!Ηρακλειο! σε ευχαριστω για ολα και σου ευχομαι! ενα καλο Σ/Κ!!φιλιααααα!!

Rena είπε...

Αυτές είναι εικόνες,ευχαριστούμε!
Επίσης θέλω να σου πω Χειμώνιασε και χιονίζειιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!

eleni είπε...

Λούρδη,εσύ γιούπι,εγώ κλαψ!
Έχασα το ταξιδάκι,για να δω τον εγγονό και τα παιδιά μου.
Κρύοοοο,δεν είναι να ξεμυτίσεις...
Ευχαριστώ,που με σκέφτεσαι!
Φιλιά!

eleni είπε...

Ρένα,πεςτο πάλι!Αυτός ο καιρόςμπερισσότερο μου αρέσει.
Χιόνισε λίγο και σε μας,μόλις που άσπρισαν οι σκεπές,αλλά έλιωσε.
Φιλιά!

Αγγελικη Ν είπε...

Να περνάς καλά εκεί που είσαι! Θα δοθεί ευκαιρία να δεις τα παιδιά!

Η ανατολή μαγευτική!

eleni είπε...

Αγγελική,πού είσαι;Σε χάσαμε!
Ευχαριστώ-παίρνω μαθήματα από την κοινή μας φίλη χιχι..
Φιλιά!

χρυσάνθη είπε...

Καλά να περνάς όπου και να είσαι! Με τέτοια θέα που έχεις κάνε ένα ζεστό καφέ και απόλαυσέ τον!!!!!!!Καλό απόγευμα!!!!!!!!!

eleni είπε...

Χρυσάνθη,εντός,φοβερό το κρύο,ας είχαμε λιακάδα σήμερα!
Τοέριξα στο σκιτσάρισμα,έτσι για να μην ξεχνιόμαστε.
Φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ.
ΜΑΓΙΚΕΣ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!!

eleni είπε...

Ευχαριστώ,φίλε Σκρουτζάκο!
Να περνάς όμορφα!
Καλό σου βράδυ!

Δημιουργία είπε...

Κι εγω Ελενη σπανια εχω δει ανατολη, βλεπεις το πρωινο χουζουρι δεν το απαρνιεμαι ευκολα.Παντως οι φωτογραφιες πανεμορφες.

eleni είπε...

Κατερίνα μου,να και μία που συμπαραστέκεται-αυτό το πρωινό χουζούρι είναι απόλαυση!
Ευχαριστώ-φιλιά!