Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Έμπνευση από την μπλογκογειτονιά

Από τη Μαρία είναι εμπνευσμένο το κουτί,που μισοτέλειωσα,αλλά ήθελα να σας το δείξω.
Με αλουμινόχαρτο,πηλό,μελάνια και πολύ μεράκι φτιάχνει αριστουργήματα.
Είπα να δοκιμάσω χωρίς να διαθέτω τα υλικά παρά μόνο αλουμινόχαρτο από την κουζίνα μου.Είχα ήδη ξεκινήσει ένα κουτί από παπούτσια,για να φυλάω διάφορα ψιλοπράγματα.
Αρχικά είχα καλύψει το κουτί με εφημερίδα,αλλά μόλις είδα τα έργα της Μαρίας,άλλαξα γνώμη.Έχω φτιάξει μόνο το σκέπασμα,στο υπόλοιπο κάτι θα ζωγραφίσω στις ίδιες αποχρώσεις. Να τι έκανα:
πρώτα πέρασα ένα στρώμα άσπρο ακρυλικό με λίγο κόλλα.Πηλό δεν έχω κι έτσι με πάστα(modeling paste) για ακρυλικά απλή και με κόκκους,αυτή μάλλον περιττή ήταν,σχημάτισα με τη βοήθεια σπάτουλας μια αφηρημένη εικόνα, κάτι σαν δέντρα.
Εδώ νομίζω ότι ήθελε περισσότερο υλικό,για να φαίνεται καλύτερα το ανάγλυφο-δεν πειράζει,το επόμενο.

Αφού στέγνωσε κόλλησα κομμάτια αλουμινόχαρτο.Δεν ήταν πολύ εύκολο,αλλά οι οδηγίες με βοήθησαν πολύ.Αν και είμαι νευρική,πολύ λίγο σκίστηκε το αλουμινόχαρτο.Στη συνέχεια έπρεπε να ρίξω ταλκ στην επιφάνεια για να ενσωματωθεί το χρώμα.Έψαξα,δεν είχα-τι κάνουμε;Πέρυσι είχα φτιάξει πούδρα αρωματική σώματος με ριζάλευρο και νισεστέ,μια χαρά ήταν.Σειρά είχαν τα χρώματα.Μελάνια πού να βρω εδώ,έβαλα λοιπόν ελάχιστα αραιωμένα ακρυλικά και ακολούθησα τη διαδικασία,που εξηγεί τόσο αναλυτικά το Μαράκι.

Έτοιμο-περιμένω τη γνώμη σας,βέβαια το λόγο πρώτα έχει η "δασκάλα" για κρίση και παρατηρήσεις.
------------------------------------------------------------------------------------------
Μια άλλη τεχνική που μου άρεσε και είχα δει στη Νέλη και τη Misirlou δοκίμασα σ΄ένα μικρό βαζάκι.
Αρχικά το κάλυψα με στρώματα εφημερίδας,όχι πολλά,γιατί είναι μικρούλι.Μετά το έβαψα με ακρυλικό και ατλακόλ.Στέγνωσε και πάλι με την πάστα έφτιαξα φύλλα,τα οποία κάλυψα με αλουμινόχαρτο,όμως μόνο αυτά.Δύο σε μία οι τεχνικές.


Έβαψα τα φύλλα όπως και το κουτί,ενώ την υπόλοιπη επιφάνεια την έβαψα με χρυσό ακρυλικό.Πολύ έντονο μου φάνηκε,έτσι άπλωσα αραιό λευκό πλατινέ-καλύτερο τώρα,αλλά πάλι δε μου άρεσε.Συνέχισα με κάσια,την άφηνα να τρέχει από το πινέλο βοηθώντας την λίγο να απλωθεί,αλλά όχι ομοιόμορφα.΄Εβαλα και λίγη πατίνα γραφίτη σε μερικά σημεία.
Τέλειωσα καλύπτοντας το λαιμό με σπάγγο,που πέρασα με πατίνες,χάλκινη και γραφίτη.
Ευχαριστώ πολύ τα κορίτσια για την έμπνευση,μα και για τις οδηγίες που μοιράζονται μαζί μας!
Για οδηγίες βήμα βήμα πηγαίνεται με τα link στα μπλογκς των κοριτσιών.

28 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καταπληκτικα!
Ειδικα το βαζακι...

eleni είπε...

Ρίκη μου,καλούτσικα έγιναν για πρώτη φορά.
Το βαζάκι μού βγήκε λίγο σκούρο στη φωτογραφία,είναι πιο ανοιχτό το χρώμα του και ΄μ΄αρέσει καλύτερα.
Φιλιά!

Χαρά Θ. είπε...

Κάθε αρχή και δύσκολη...
Εγω θαυμάζω την προθυμία σου να δοκιμάσεις νέες τεχνικές. Με λίγη εξάσκηση είμαι σίγουρη οτι οι δασκάλες θάναι περήφανες για την επιμελή μαθήτρια.

H.Constantinos είπε...

Θέλουν χρόνο όλα αυτά, αλλά αξίζει τον κόπο!

Πολύ ωραίο το κουτί, και το βαζάκι επίσης!

Maria είπε...

Πολύ καλή προσπάθεια είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις μια χαρά!!μου αρέσει που τολμάς!!!καλή αρχή και καλή επιτυχία στις προσπάθειες σου....

Maria είπε...

Αγαπημενη μου...ειμαι πολυ χαρουμενη που βλεπω δημιουργια σου!!!!!
Eιναι παρα πολυ καλη για την 1η φορα και για το οτι δεν ειχεσ και ολα τα υλικα.
Αλλα ειδες η φαντασια τι κανει!!!!!
τα χρωματα σου ειναι καταπληκτικααααα!!
τα αραιωμενα ακρυλικα ειναι καλα[για να
μην χαλασει γιατι μπορει να πεσει νερο..χρησιμοποιησε εαν εχεις ενα βερνικι σε σπρει για νατο κανει αδιαβροχο,τωρα εαν δεν εχεις σπρει,κανε μια δοκιμη στην ακρη με κανονικο βερνικι-στις σινικες απογορευεται γιατι το πινελο οταν το στρωνεις χαλαει το χρωμα-δεν ξερω πως θα συμπεριφερθει στα ακρυλικα.
Θα μπορουσες αντι για modelling paste για να δωσεις ογκο να κανεις ενα ωραιοτατο ζυμαρακι με αλευρι και νερο καινα πλασεις οτι δημιουργει η φαντασια σου...
μπραβο σου ΕΛΕΝΗ μου...περιμενω κι αλλεσ απιθανες κατασκευες σου...
η ΄΄δασκαλα΄΄ σου
...μου αρεσει πολυ στην αναρτηση σου αυτο...σε φιλω!!!!!!!


και οτι αλλο χρειαστεις για οτιδηποτε ..και απο τισ κατασκευες με πηλο..ρωτησε με κι αν θεκεις κατι μπορω να το δειξω πως φτιαχνεται...ολα θελουνε αγαπη .μερακι και υπομονη!!!!

eleni είπε...

Χαρά,θέλω να φτιάχνω όσα βλέπω.
Άλλοτε γίνονται χάλια,άλλοτε κάτι καταφέρνω.Αυτό το διαδίκτυο μεγάλη ξελογιάστρα!
Φιλιά!

eleni είπε...

Κωνσταντίνε,χρόνο ναί,κόπο δε θα έλεγα.
Αν σ΄αρέσει κάτι σε ευχαριστεί.
Κάτι έγινε με τον αυτοσχεδιασμό.
Καλό βράδυ!

eleni είπε...

Μαρία,τολμάω,πειραματίζομαι κι αν δε γίνουν καλά τα πετάω και πάλι από την αρχή.
Μ΄αρέσουν οι καινούριες ιδέες.
Φιλιά!

neli είπε...

Ελενη το βαζο σου ειναι καταπληκτικο!!!!!!
Στα ακρυλικα για να μην σου χαλανε με το νερο μπορεις να προσθετεις λιγη αραιωμενη ατλακολ , οταν στεγνωσουν δεν παθαινουν τιποτα.
Εγω εχω παντα σε ενα πλαστικο μπουκαλακι αραιωμενη ατλακολ και τα αραιωνω με αυτη.
Οταν τελειωσω περναω ολη την επιφανεια με βερνικι νερου που μπορεις να βρεις στα χρωματοπωλεια και ετσι δεν θα σου παθει ποτε τιποτα ουτε τα χρωματα αλλοιώνονται με τον χρονο και το φως.

eleni είπε...

Μαρία,νεαρότερη στη ηλικία,αλλά μια πολύ καλή "δασκάλα"!
Ακολούθησα τις οδηγίες σου και το ίδιο θα κάνω για το βερνίκι,έχω και σε σπρέι.
Το ζυμαράκι ούτε που πέρασε από το μυαλό μου.

Και πάλι ευχαριστώ γιατί μας δείχνεις υπέροχες δημιουργίες και μοιράζεσαι τα μυστικά κατασκευής τους.
Φιλάκια!

eleni είπε...

Καλώς τη και την άλλη "δασκάλα"!
Όλο ανέβαλα τη διαδικασία με την εφημερίδα,αλλά τελικά τη δοκίμασα-εύκολη μου φάνηκε για τη συγκεκριμένη κατασκευή.

Πολύ καλό αυτό με την ατλακόλ,δεν το ήξερα-η αναλογία αραίωσης;
Και βερνίκι νερού έχω από το decoupage.
Ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

anthivolon είπε...

Moυ αρέσουν πολύ!! Το ότι δοκιμάζεις παρ΄όλο που δεν έχεις όλα τα υλικά είναι πάρα πολύ καλό!! Το παν στη δημιουργία είναι η προσπάθεια!!! Εγώ δεν το τόλμησα ακόμη. Μπράβο!!!
Περιμένω να δω κι άλλα!!
Φιλιά

misirlouka είπε...

Αγαπημενη ελενη...τωρα τελειωσα τα μαθηματα μου γι αυτο καθηστερησα να ανταποκριθω στο καλεσμα σου..
Αχ...αυτο με το αλουμινοχαρτο (το οποιο θελω και εγω να δοκιμασω) το εφτιαξες υπεεεεροχα!
Ξετρελαθηκα με τα χρωματα...φανταστικααα.
Το βαζο το βρηκα πολυ ενδιαφερον γιατι ενωσες 2 τεχνικες μαζι.
Ελενη μπραβο σου...και ακου την Μαρια που ειναι μανουλα σε αυτα!!!
φιλια πολλαααα
(εχει να πεσει μελετη στην αναρτηση σου!)

eleni είπε...

Μπέττυ,βλέπω όμορφες δημιουργίες και προσπαθώ να τα βολέψω με ό,τι υπάρχει.
Πειραματίζομαι σ΄αυτά που νομίζω ότι θα μπορέσω να φτιάξω,πχ στα κοσμήματα,αν και αγόρασα υλικά,δεν τα πάω καλά.
Ευχαριστώ!
Φιλιά!

eleni είπε...

Misirlou,είδες το έλεγα ότι μ΄αρέσουν αυτές οι κατασκευές,που δημιουργούν πολύ όμορφα πράγματα.
Είχα ετοιμάσει μέρες το βαζάκι και δοθείσης ευκαιρίας το έφτιαξα.
Πολύ πολύ χρήσιμες οι συμβουλές της Μαρίας,κυριολεκτικά έμαθα και μαθαίνω πολλά.
Ευχαριστώ και για τις δικές σου οδηγίες!
Φιλιά!

Kitchen Stories είπε...

Μου αρέσει το κέφι, η ζωντάνια και το μεράκι σου να καταπιάνεσαι με όλα αυτά!
Συγχαρητήρια Ελένη μου και θα περιμένουμε καινούριες δημιουργίες!

Φιλιά και καλό Σ/Κ
Ζ.

http://3el-lifecoaching.blogspot.com είπε...

εμένα μου αρέσουν και οι δύο οι
κατασκευές μα πιό πολύ μου αρέσει
που έχεις τόση υπομονή και μεράκι.
μπράβο και στη μαθήτρια και στις
δασκάλες. αυτή η blogοπαρέα είναι
υπέροχη!!!!!!!!!!!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Μου αρέσει και εμένα να πειραματίζομαι με νέες τεχνικές. έτσι... οπωσδήποτε θα δοκιμάσω και αυτές!! Μου άρεσαν πολύ και τα δυο σου έργα!!! μα παρά πολύ όμως!!

Σε ευχαριστώ που μου ανοίγεις έναν ακόμη δρόμο!

Πάω να επισκεφτώ τις δασκάλες σου.

eleni είπε...

Ζαμπία,για μένα είναι ευχάριστη απασχόληση-το διασκεδάζω,πολλές φορές θυμώνω,αλλά εκεί,δεν τα παρατάω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μέσα από τα μπλογκς έκανα καλές φίλες,κάποιες έχω γνωρίσει,κάποιες όχι,ελπίζω να γίνει.
Όταν αγαπάς κάτι πολύ είναι ευχαρίστηση-άργησα να ξεκινήσω,μα δεν είναι αργά.Ευχαριστώ!
Φιλιά!

eleni είπε...

Δεσποινάκι,τι κάνεις;
Θα ξετρελαθείς με όσα φτιάχνουν τα κορίτσια!
Ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

simonmad είπε...

Αν και δεν έχω πειραματιστεί με τις συγκεκριμένες τεχνικές για να μπορώ να κρίνω κατά πόσο πέτυχαν, μου αρέσει πολύ αυτό που βλέπω. Μπράβο σ' εσένα, μπράβο και στα κορίτσια που περιγράφουν διεξοδικά τις διάφορες τεχνικές. Ό,τι μοιράζεσαι, το χαίρεσαι διπλά, έτσι δεν είναι?

eleni είπε...

Έτσι είναι,μεγάλη χαρά να μπορώ να μοιραστώ,αλλά και να πάρω από τα κορίτσια!
Στη "δασκάλα" άρεσε,κι εγώ ευχαριστημένη είμαι.
Φιλιά!

kiki είπε...

Μαγικά κάνετε όλες!!! :-)

Δημιουργία είπε...

Μου αρεσει που δοκιμαζεις καινουργια πραγματα και τα αποτελεσματα ειναι πολυ ομορφα.Καλη εβδομαδα να εχεις.

eleni είπε...

Είδες,Deli,με προσπάθεια τα κατάφερα-ήθελα πολύ να το φτιάξω!
Τα κορίτσια κάνουν θαύματα!
Φιλιά!

eleni είπε...

Κατερίνα,ευχαριστώ πολύ!
Ναι,κάνω απόπειρες,πολλές όχι επιτυχημένες.
Φιλιά-καλή σου εβδομάδα!