Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Tα νέα μπουκαλάκια

Τελείωσα τα μπουκαλάκια μου,στα πλαίσια της ανακύκλωσης.Τίποτα δεν πετάμε,έτσι δεν είπαμε;
Τώρα,που θα κατεβώ στην παραλία,θα το ρίξω στη ζωγραφική σε πετρούλες,όποτε έχω ελεύθερο χρόνο.

Δυο μπουκαλάκια από ουίσκι,μου άρεσαν γιατί είχαν καπάκι από φελό και όμορφο σχήμα.Είναι ότι πρέπει για τα λικεράκια,όταν θα φτιάξω.


Πέρα από το κεντρικό μοτίβο(χαρτί),το υπόλοιπο είναι ζωγραφισμένο με λουλουδάκια από το σχέδιο,για να δέσει το σύνολο.
Και σ΄αυτό έχω ζωγραφίσει κάποια βατόμουρα και φυλλαράκια,όπως του μοτίβου(ρυζόχαρτο).

Τρία μπουκαλάκια των κοριτσιών μου,δεν ξέρω πού τα βρήκαν,πιστεύω να αρέσουν.Έχουν κι αυτά ιδιαίτερο σχήμα.
Κι εδώ τα φύλλα που πλαισιώνουν το σταφύλι(ρυζόχαρτο) είναι ζωγραφισμένα.
Στα δυο επόμενα όλα τα μοτίβα είναι ρυζόχαρτο και χαρτί decoupage,μόνο έχω λίγο τονίσει τα χρώματα.

18 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ολα είναι ξεχωριστά και πολύ όμορφα!
Καλημέρα!

Ξανθή είπε...

Το ένα καλύτερο από τα άλλα!!
Καλή εβδομάδα!!

55fm είπε...

Ελένη μου,είναι το ένα καλύτερο από το άλλο!
Καλή βδομάδα!

Unknown είπε...

Αυτό το προτελευταίο με τις πορτοκαλιές τις ζέρμπερες είναι ... δικό μου χαχαχα

Ελένη μου καλημέρα σου

kiki είπε...

Πολύ όμορφα Ελένη! :-)

Μ είπε...

Το έκανες πάλι το θαύμα σου χρυσοχέρα! Υπέροχα όλα!!!!

Καλή εβδομάδα Ελένη μου!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Nα μας δω στην παραλία με χρώματα και πινέλα και τι στον κόσμο!
θα μαστε και σε αντίθετες παρα λίες, η μία στον Ευβοικό και η άλλη στο Αιγαίο!!
Λοιπόν τα μπουκάλια είναι τέλεια
(σου ετοιμάζω βραβείο εντός των ημερών σου ρχεται)αν έπρεπε να δώσω ψήφο προτίμησης σε κάποιο θάταν στο πρώτο.
Ρομαντική ψυχή βλέπεις!Μου κανε ένα κλικ παραπάνω.
Φιλιά πολλά καλή εβδομαδα
Χαρά

eleni είπε...

Aντιγόνη,άργησα να φτιάξω μπουκάλια,τα φοβόμουν.Τώρα που πήρα εμπρός,δε με σταματάει τίποτα.
Ευχαριστώ,φιλιά!

eleni είπε...

Ξανθή,καλά έγιναν τελικά.Ψάχνω ιδιαίτερα μπουκαλάκια,αλλά δε βρίσκω πάντα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Όλγα,ευχαριστώ!
Έγινε η παρουσίαση του βιβλίου;Όλα καλά;
Φιλιά!

eleni είπε...

Μeggie,όταν βρω ένα όμορφο σε σχήμα μπουκάλι,πολύ ευχαρίστως να σου φτιάξω.Αυτά τα τρία είναι παραγγελία των κοριτσιών μου.
Φιλιά!

eleni είπε...

Deli,μετά το πρώτο,πήρα αέρα!
Να δούμε πόσο χρόνο θα έχω να φτιάξω κι άλλα-θα βρω,άλλωστε το βράδυ με την ησυχία μου τα φτιάχνω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαργαρίτα,αφού βρήκα τα μπουκαλάκια,στρώθηκα και τα έφτιαξα.Ευχαριστώ!
Φιλιά!

eleni είπε...

Χαρά,ωραία θα ήταν!Η ακουαρέλα είναι ιδανική,μεταφέρεται εύκολα,γίνεται γρήγορα.
Α,στον ευβοϊκό εσύ,πού καλέ;Το χωριό μου- Αμάρυνθος-είναι απ΄αυτή την πλευρά.

Ευχαριστώ για τα μπουκαλάκια και για το βραβείο-σα μικρό μ΄αρέσουν πολύ!
Φιλιά!

Μαριλένα είπε...

κούκλες τα 'κανες τα μπουκαλια πάλι, μπράβο Ελενη μου!

φιλιά
καλό μας βραδυ :))

eleni είπε...

Mαριλένα,ευχαριστώ!
Τα κατάφερα,λες;Χαίρομαι που σ΄αρέσουν.
Φιλιά!

Ανεράιδα είπε...

Τι πανέμορφα, γλυκύτατα και ρομαντικά μπουκαλάκια είναι αυτά;;!! ΦΟβερή δουλειά, Ελένη! Και στο ντεκουπάζ και στη ζωγραφική που δεν ξεχωρίζει τι είναι τι....Μπράβοοοο!!!

eleni είπε...

Ανεράιδα,εκτός από χρηστικά,τα ήθελα να έχουν και τη διακοσμητική τους πλευρά.
Λίγο χρώμα από τη ζωγραφική στο χαρτί για να ενσωματωθούν καλύτερα.
Φιλάκια!