Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Εκθέσεις ζωγραφικής και θέατρο

 Φίλες μου,ευχαριστώ για τις επισκέψεις και τα πάντα καλά σας λόγια!

Η εβδομάδα,που πέρασε είχε απ΄όλα: ταξιδάκι στην Αθήνα-μια ημερήσια εκδρομούλα με το χορευτικό σύλλογο για να δούμε το θεατρικό "Άντρες έτοιμοι για όλα".
Έργο βασισμένο στο  αντίστοιχο κινηματογραφικό με προσαρμογή στα καθ΄ημάς,μια κωμωδία  εύπεπτη και με πολύ γέλιο.


Αφού μου δόθηκε η ευκαιρία για το ταξιδάκι,παρέμεινα στην Αθήνα και είχα τη δυνατότητα να επισκεφθώ δυο  εκθέσεις ζωγραφικής και να δω ένα ακόμη θεατρικό έργο.





Στο ίδρυμα Θεοχαράκη η πρώτη στάση για την έκθεση Still life" του μουσείου καλών τεχνών της Βοστώνης.Νεκρές φύσεις αμερικανών και ευρωπαίων ζωγράφων του 19ου και 20ου αιώνα,που μέσα από τη διαφορετικότητά τους πάντα οδηγούν σε κάτι νέο και υπερβατικό.



Στη συνέχεια επίσκεψη στη Μητροπόλεως 74,στην Contemporary Space Athens για το ανερχόμενο κύμα στην τέχνη.Μια καλλιτεχνική πολυφωνία της νέας γενιάς.


Ανάμεσα στους νέους ζωγράφους και η ξαδέρφη του γαμπρού μου,Αντωνία Μαντζούκα (4 από τα έργα της),άλλωστε όλο το πρόγραμμα είχε ετοιμάσει η μαμά του και μαζί το απολαύσαμε.


Το υπέροχο εικαστικό απόγευμα μετά το απαραίτητο καφεδάκι ολοκληρώθηκε με μια εξαιρετική θεατρική παράσταση στον Κεραμεικό.
"Δε μ΄αγαπάς  Μ΄αγαπάς" του Πέτρου Ζούλια,βασισμένο στο βιβλίο της Φωτεινής Τσαλίκογλου,καθηγήτρια ψυχολογίας στο Πάντειο.
Διανομή:
Ρίτα Λυμπεράκη: Ρένη Πιττακή
Μαργαρίτα Καραπάνου: Πέκγυ Τρικαλιώτη


Μια παράσταση  με δυο πρωταγωνίστριες εξαιρετικές και μια σχέση τόσο γνωστή: μάνας-κόρης.
Μέσα από τα γράμματα της κόρης βλέπουμε τι συμβαίνει,όταν η σχέση μεταμορφώνεται σε αδηφάγο πάθος,η λατρεία εναλλάσσεται με την εγκατάλειψη,η τρυφερότητα με τον φόβο,το σμίξιμο με το "μείνε μακριά",η επιθυμία συγχώνευσης με την εξίσου ισχυρή επιθυμία διαφοροποίησης.
Η συγγραφέας  με αφετηρία το αληθινό υλικό,που συγκροτούν τα γράμματά τους,τα οποία της εμπιστεύθηκε η κόρη,για να δημοσιοποιηθεί το αγγελικό και μαύρο φως τους,προειδοποιεί:

Η αλήθεια είναι μια εύθραυστη εκρηκτική ύλη.
Αν την ακουμπήσεις με γυμνά χέρια (γυμνή ψυχή),καίγεσαι.


Καλή εβδομάδα με λίγα μυρωδάτα λουλούδια από την αυλή μου!

36 σχόλια:

{Marianna} είπε...

Το "Δε μ΄αγαπάς Μ΄αγαπάς" το' χω βάλει στο μάτι, θέλω να πάρω τη μαμά μου και να πάμε να το δούμε :)
Καλό βραδάκι!

{Marianna} είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Mariela είπε...

Χαίρομαι που πέρασες τόσο καλά!
αυτό είναι... όταν είσαι για λίγο στην Αθήνα και κάνεις πολλά πράγματα μαζί, έχει ένα πολύ δυνατό εφέ!!
φιλάκια πολλά
υποθέτω γύρισες γεμάτη εμπνεύσεις...
αγόρασες παστέλ;;

Marie-Anne είπε...

Πολύ χαίρομαι που πέρασες τόσο ωραία στην Αθήνα, Ελένη μου! Δύο ωραία έργα μαζεμένα και δύο εκθέσεις!!! Στην πρώτη θα ηθελα να πάω κι εγώ! Στην δεύτερη δεν θα πήγαινα γιατί δεν με συγκινεί η μοντέρνα τέχνη, για την οποία αντιθέτως ξετρελλαίνεται η κόρη μου. Καλή επιτυχία να έχουν πάντως οι νέοι καλλιτέχνες!
Πολλά φιλιά !

Ειρήνη Ε. είπε...

Ελένη, ενδιαφέρον το ταξείδι σας στην Αθήνα και πρέπει να περάσατε πολύ καλά. Θέατρο, εκθέσεις ζωγραφικής, ο χρόνος της παραμονής σας εδώ κύλησε πολύ ωραία. Το πρώτο θεατρικό το εχω δει. Πράγματι έχει πολύ γέλιο. Σύντομα να μας ξανάρθεις, Ελένη.
Καλή σου ημέρα.

eleni είπε...

Μαριάννα,να πας με τη μαμά σου,μαθαίνουμε μέσα από τις εμπειρίες ζωής,που βγάζουν τα θεατρικά έργα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαριέλα,μας λείπουν πολλά εδώ,άλλα τα έχουμε άπλετα.
Αυτή η αλλαγή-λίγο κουραστική βέβαια-είναι υπέροχη,τόσα πράγματα να δούμε,να επιστρέψουμε γεμάτοι στο νου και την ψυχή.
Αχ,δεν πρόλαβα,αλλά είδα ένα site με ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μαριάννα,κοιτάζω να εκμεταλλευτώ το χρόνο και να δω-έστω και λίγα-απ΄όσα μου αρέσουν.
Προσωπικά μ΄αρέσει η μοντέρνα τέχνη,αν και πολλές φορές προσπαθώ να την καταλάβω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ειρήνη,ήταν ευκαιρία το ταξιδάκι,για να δω όσα ήθελα,γι΄αυτό παρέμεινα λίγες μέρες.
Πραγματικά είχαμε καιρό να γελάσουμε τόσο πολύ,στη συνέχεια ήρθε και ο προβληματισμός με το άλλο θεατρικό.
Φιλιά!

magda είπε...

Ελένη μου
Πολύ γεμάτες από ενδιαφέροντα οι μέρες σου στην Αθήνα!
Χαίρομαι πολύ που πέρασες τόσο όμορφα!
Πολλά φιλάκια

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Αρτος και θεάματα!!!! Αξίζουν πολλά αυτού του είδους επισκέψεις.... Δυστυχώς εμείς της επαρχίας υπολοιπόμεθα...Νάσαι καλά και εύχομαι και άλλα πολλά ταξιδάκια!!!

DIMI είπε...

Καλημέρα Ελένη μου!!Χαίρομαι πού ήρθες στά μέρη μας καί πέρασες φανταστικά!!Πολύ όμορφα τά λουλούδια σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Eλενάκι μ' αρέσει που γεμίζεις τον χρόνο σου με τόσα πολλά ενδιαφέροντα πράγματα, και τόσο επικοδομοιτικά!
Να περνάς πάντα όμορφα!
Φιλάκια!

vasiliki είπε...

Να περνάς πάντα καλά και να είσαι πάντα δραστήρια Ελένη μου.
φιλιά πολλά

eleni είπε...

Μάγδα,τις λίγες ημέρες,που πηγαίνω,κοιτάζω να τις περάσω όμορφα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Έφη,όπως τα λες,μας λείπουν αυτά στην περιφέρεια και με την πρώτη ευκαιρία επωφελούμαι.
Φιλιά!

Μαριλένα είπε...

να μας ξανάρθεις σύντομα!!
και να περάσεις πολύ πολύ όμορφα όταν έρθεις ξανά!
κανόνισε, γιατί μας λείπεις! αν δεν είχατε τόσες στροφές, θα ερχόμουν εγώ να σε δω, ημερήσια εκδρομή!!
φιλιά!! :) :)

eleni είπε...

Ντίμη,λιγοστές οι φορές,που έρχομαι,μα κοιτάζω να πάω να δω όσα μου αρέσουν-όσα προλάβω δλδ.
Τα τριανταφυλλάκια είναι από τις παλιές τριανταφυλλιές με το διακριτικό άρωμα.
Φιλιά!

eleni είπε...

Έλενα,με ευχαριστούν και θέλω να παρακολουθώ,όσα μπορώ.
Φιλιά!

eleni είπε...

Βασιλική,μετά τη νωχελικότητα της επαρχίας,στην Αθήνα-θέλεις ή μπορείς-οι ρυθμοί ανεβαίνουν.
Φιλιά!

eleni είπε...

Χαχα,δεν μπορείς σε μια μέρα κι έτσι θ΄αναγκαστείς να μείνεις-έλα,σε περιμένω!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Ελένη, πάντα τέτοια ταξίδια με πολλή δόση τέχνης!!!
Πολύ ωραία κλείνεις την ανάρτηση...
φιλιά

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

Μπράβο Ελένη μου γεμάτο ταξιδάκι έκανες!!!Να είσαι καλά και να το ξανακάνεις και να δείς και περισσότερα!!φιλάκια!

eleni είπε...

Δαμασκηνή,περνώ πολύ όμορφα στις εκθέσεις,παρατηρώ τους πίνακες,τις πινελιές,όλο και κάτι θα μείνει στο μυαλό για τα δικά μου έργα.
Ένα ταπεινό μπουκέτο για σας,τι φίλες μου!
Φιλιά!

eleni είπε...

Νάσια,όλα αυτά έγιναν σε δυο μέρες,κουράστηκα λίγο,αλλά άξιζε-μετά ξεκουράστηκα με την κόρη μου.
Φιλιά!

Katerina Galati είπε...

Υπέροχες και οι δύο παραστάσεις Ελένη μου, είσαι τυχερή που τις παρακολούθησες!!!! Όσο για τις εκθέσεις ζωγραφικής ..τι να πω.... είναι ο καλύτερος τρόπος να περάσεις το απόγευμα σου :)
Φιλιά!!

Δημιουργία είπε...

Να είσαι καλά Ελένη μου και να περνάς πάντα έτσι όμορφα όπως πέρασες στη βόλτα σου στην Αθήνα.

Ανώνυμος είπε...

KALISPERA KIRIA ELENI. SAS BRIKA APO TO BLOG AROMACOOKING. EXO MERIKES APORIES APO TIS SINTAGES POU EXETE ANARTISI STO BLOG. IPARXI KAPIO ENERGO BLOG ANALOGO ME TO AROMACOOKING POU THA MPOROUSA NA SAS BRO;

Ανώνυμος είπε...

MPERDEUMO LIGO KAI DNE MPORO NA SAS AFISO TA STIXIA MOU. STO FACEBOK EIMAI GRAMENI Φωτεινή Ζήση.

Χρυσούλα είπε...

Απ`ότι φαίνεται πέρασες όμορφα Ελένη..Να είσαι καλά και να το ξανακάνεις!...
Καλό βράδυ!

eleni είπε...

Κατερίνα,διαφορετικές,αλλά και οι δυο πολύ καλές στο είδος τους.
Πραγματικά ήταν ένα υπέροχο,γεμάτο εικόνες κι ομορφιά απόγευμα!
Φιλιά!

eleni είπε...

Κατερίνα,με τη μαμά του γαμπρού μου μοιραζόμαστε τα ίδια ενδιαφέροντα,δέσαμε και απολαμβάνουμε,όσα αγαπάμε.
Φιλιά!

eleni είπε...

Φωτεινή,καλώς ήρθες!
Έχω πολύ καιρό να αναρτήσω στο aromacooking,αλλά αν θέλεις κάτι να ρωτήσεις,στείλε μου mail-θα το βρεις στο προφίλ-και πολύ ευχαρίστως να διευκρινήσω,ό,τι δεν καταλαβαίνεις.
Φιλιά!

eleni είπε...

Χρυσούλα,ήταν όλα τόσο όμορφα,με καλή παρέα πάντα περνάς όμορφα!
Φιλιά!

Ξανθή είπε...

Ελένη βλέπω ότι πέρασες πολύ όμορφα.
Μπράβο, αυτό το δεύτερο θεατρικό θέλω κι εγώ να το δω.

eleni είπε...

Ξανθή,να πας,αξίζει σαν έργο,αλλά και η ερμηνεία από τις δυο πολύ καλές ηθοποιούς είναι εκπληκτική!
Φιλιά!