Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Καλή Χρονιά!

Τα φετεινά Χριστούγεννα ήταν μοναδικά!Στο τραπέζι μας προστέθηκαν δυο νέα μέλη,που τα αγκαλιάσαμε με πολύ αγάπη:ο γαμπρός μας και ο εγγονός μας,που κατέχει πια την πιο ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας!
Παραμονή πρωτοχρονιάς θα περάσουμε με τους φίλους μας,όπως κάθε χρόνο και με το μικρούλη μας-η κόρη μου πήγε με τον άντρα της σε φίλους στο Βόλο και η μεγάλη κόρη θα γιορτάσει στην Αθήνα.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

Η περασμένη χρονιά φεύγει και μας αφήνει πολλά δεινά-ας ελπίσουμε κάτι νέο να φανεί το 2011!
Ελάτε να γλυκάνουμε τη νέα χρονιά,έτσι για να την καλοπιάσουμε!


Μελομακάρονα,με διαφορετική συνταγή απ΄ό,τι έκανα κάθε χρόνο.Απαίτηση των κοριτσιών να είναι μαλακά.Η συνταγή από τον Παρλιάρο.
Ένα σαραγλί διαφορετικό,εύκολο,με ξεχωριστή γεύση και γλύκα!Μια πρόταση της Bettys,που λιγάκι την πείραξα-έβαλα αμύγδαλα αντί για καρύδια.Σε όλους άρεσε και θα ξαναφτιάξω,δεν έμεινε κομματάκι!
...................................................................................................................................................................
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!


38 σχόλια:

kiki είπε...

Μα υπάρχει καλύτερο από το να υπάρχουν νέα μέλη στην οικογένεια και μάλιστα όπως ο γλυκός μπεμπούλης;
Καλή χρονιά! Να περάσετε τέλεια!

Besixdouze είπε...

Γεμάτο το τραπέζι λοιπόν με αγαπημένα πρόσωπα αλλά και μοναδικές γεύσεις! Καλή Χρονιά να έχετε!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Σου ευχηθηκα αλλα δεν πειραζει να σου ευχηθω ξανα, ετσι;
Το πολυ δεν εβλαψε ποτε κανενα

Φιλη μου, καθε σου επιθυμια ευχη μου!

χρυσάνθη είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ , γλυκειά μου Ελένη! Υγεία και ευτυχία σε όλη σου την οικογένεια!!!!!!Να σου ζήσει το εγγονάκι σου!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ελενάκι μου να περάσεις υπέροχα με το εγγονούλη παρείτσα!
Τις πιο θερμές ευχές μου για την νέα χρονιά!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Συγχαρητήρια και να σας ζήσει το αγγελούδι σας. Καλή χρονιά με υγεία, χαρά και αγάπη σε σένα προσωπικά Ελένη και στην όμορφη οικογένειά σου.

Ανώνυμος είπε...

Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά και με τα νέα μέλη της οικογένειας!

Maria είπε...

ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΧΑΡΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΟΥΤΖΟΥΚΟ!!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ!ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!! ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΝΑ ΕΧΕΤΑΙ ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ, ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΑΣ

ΣΕ ΦΙΛΩ!

Ανώνυμος είπε...

Είδα Εύβοια και μπήκα.
Καλή χρονιά πατριώτισσα με υγεία και χαρές.
Ευβοιώτης και εγώ και κατά κάποιο τρόπο Κοτσικιώτης (μια εβδομάδα κάθε καλοκαίρι στου Λίτσα)

simonmad είπε...

Είναι ευλογία να μεγαλώνει η οικογένεια. Εύχομαι να περάσετε αξέχαστα την πρώτη Πρωτοχρονιά του μικρούλη!
Η ανάρτησή σου είναι... λαχταριστή!!! Το σαραγλί με σπιτικό φύλλο είναι η απόλυτη χριστουγεννιάτικη γεύση... θα πάρω ένα κομματάκι!
Να ρωτήσω και κάτι: Η πρώτη φωτο είναι κάποια δική σου δημιουργία; Ωραιότατη!

el.mar είπε...

...Δεν έμεινε κομματάκι? Κ εμένα τι θα με κεράσεις!!! Αχ δε πειράζει, του χρόνου!!!!!!!!
Καλή χρονιά σε σένα κ στους δικούς σου κ να έρχονται έτσι χαρούμενα νέα μέλη στην οικογένειά σας! Φιλιά πολλά!

evelina είπε...

Όσα δεν φέρνει ο χρόνος όλος μπορεί να τα φέρει μια στιγμή. Γι’ αυτό ο καινούργιος χρόνος ας είναι γεμάτος στιγμές ευτυχίας και αγάπης. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πάντα το τραπέζι σου να γεμίζει με χαμογελαστά πρόσωπα και εσύ ν απολαμβάνεις τους καρπούς των κόπων σου !!!
Μετά το τηλ. λοιπόν,συνεχίζω:με μια ευχή
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πότε έγινες γιαγιά Ελένη; το ήξερα ότι το περίμενες, πότε ήρθε ο νέος και δυνατότερος έρωτας της ζωής σου; (ξέρω εγώ τι λέω, το έχω... πάθει με τον μονάκριβο μου)
ΝΑ ΖΗΣΗ!! ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ!!!

Και εσύ... να τον καμαρώνεις!!!


ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΓΙΑ!!!

Ρεβεκκα είπε...

Καλη χρονια Ελενη μου...

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Εγώ ήμουν η ανώνυμη πιο πάνω.

Un par de neuronas... είπε...

Φιλιά πολλά, φιλενάδα!
Ευχαριστώ γιατί είσαι όπως είσαι, μια υπέροχη γυναίκα και μία καλή φίλη που με άφησες αρώματα αδύνατα να αντισταθώ ...!

Να έχεις 2011 χαρούμενες και γλυκιές μέρες!

χρυσάνθη είπε...

Στα κλεφτά μια τελευταία ευχή.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!

Thalassenia είπε...

Το πιο όμορφο και ελπιδοφόρο είναι τα νέα μέλη στο τραπέζι σας.

Ελένη εύχομαι υγεία και χαρά στο σπίτι σας.

kiki είπε...

Καλη χρονια με υγεια και πολυ αγαπη!!!Να σας ζησει και το μωρακι!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

lourdi lourdaki είπε...

Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

Unknown είπε...

Καλή χρονιά με αγάπη υγεία κι ευτυχία!!!!

Σε φιλώωωωωωωωωω

Ξανθή είπε...

Καλή Χρονιά πάντα με Υγεία και παρέα με τ αγαπημένα σας πρόσωπα!!
Πολλά φιλιά ιδιαίτερα στο μικρό σας.

H.Constantinos είπε...

Καλή χρονιά, και πάντα ωραία καινούργια το 2011!

erifili είπε...

Ελενάκι μου, Πέρασα για να αφήσω 2011 ευχές, για τον καινούργιο χρόνο. Υγεία, δύναμη και κουράγιο, να είναι τα «όπλα» μας για να αντιμετωπίσουμε με αισιοδοξία ότι μας επιφυλάσσει η νέα χρονιά.

Ανώνυμος είπε...

naxetai mia xronia gemath ygeia,agaph kai ta kalytera se sena kai thn oikogeneia soy oso gia ta glyka den pisteva oti ftiaxneis,oi diastaseis sou einai san montelou,teleies.kalh xronia elenh.aggianniwtissa.

Ανεράιδα είπε...

Μπράβο, πάντα τέτοιες χαρούμενες στιγμές και αλλαγές προς το καλύτερο εύχομαι! Καλό 2011!!!!!

KANTHAR0S είπε...

Καλά τι σιροπιαστή κόλαση είναι η τελευταια φώτο; Καλή χρονιά.

mar9659 είπε...

☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░♫░░☆ ☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓▓▓░░♥☆☆ ☆☆░░♥░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♫☆☆ ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░☆☆ ☆☆░░░▓▓░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♥░☆☆ ☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♫░☆☆ ☆☆♫░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓░░♥░
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2011 ΧΡΥΣΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΓΑΠΗΣ!!!

misirlouka είπε...

χιλιες ομορφες στιγμες να σου φερει τουτος ο χρονος!!!!!!!
να σαι καλα με την οικογενεια σου...φιλιααααα

Rena είπε...

Καλημέρα και μία ευχή από εμένα:
Εύχομαι το 2011 να σου φέρει ότι ήθελες και δεν πήρες μέχρι σήμερα από τη ζωή!

vasiliki είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με πολλά-πολλά χαμόγελα,υγεία και πολλές όμορφες οικογενειακές στιγμές στο σπιτικό σου Λενιώ μου.
Να χαίρεσαι τα νέα μέλη της οικογένειάς σου.
πολλά φιλιά

Maria είπε...

Καλή χρονιά σου εύχομαι Ελένη μου για σένα και τους αγαπημένους σου!!!!

Δημιουργία είπε...

Στο νεο χρονο που εφτασε μια ευχη θα κανω, οι μηνες και οι μερες του μεσα στο σπιτικο σου, υγεια, αγαπη και χαρα να ειναι φορτωμενοι.

eleni είπε...

Φίλοι μου,σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας,για την καλημέρα και επίσκεψη στο σπίτάκι μου.

Να είστε καλά και η καινούρια χρονιά να σας φέρει όλα τα καλά που επιθυμείτε!

Συγνώμη,που δεν απάντησα χωριστά στον καθένα,μα μόνη με το μωρό,όλη την ημέρα ήμουν απασχολημένη-έχω ξεμάθει,πέρασαν τόσα χρόνια,αφήστε,που η μαμά μου μεγάλωσε τα κορίτσια μου.

Περάσαμε μια όμορφη πρωτοχρονιά με το μικρούλη μας,του έπεσε και το φλουρί της βασιλόπιτας,τυχερούλης από τώρα.

Πολλά φιλιά σε όλους!