Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Summertime

Τελευταία ο καιρός μας κάνει πολλά παιχνιδάκια και δε λέει να ζεστάνει,να χαρούμε επιτέλους τη θάλασσα,να πάρουμε χρωματάκι,αν και προσωπικά δε θ΄αργήσω να γίνω σοκολατί.
Αρχίζει ν΄ανεβαίνει η θερμοκρασία,επιτέλους δεν αντέχω την ψύχρα αυτή την εποχή.Εμπρός για τις παραλίες!
Για τις φίλες,που δεν μπορούν ακόμη να τη χαρούν μερικές ζωγραφιές,για να μπείτε σιγά σιγά στο κλίμα.

Δυο θαλασσινές ακουαρέλες.


Ακρυλικό σε κομμάτι πέτρας.Η φωτογραφία είναι παλιά από κινητό και δεν είχα τη δυνατότητα να το φωτογραφήσω,γιατί πλέον έχει χαριστεί.
Απολαύστε το "summertime" του George Gershwin.




Αφιερωμένο στη Χαρά από το kantomagapi.blogspot.com,που με προθυμία κι ευγένεια με έμαθα να κατεβάζω βιντεάκια.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΧΑΡΑ!

21 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ax,πόσο χαίρομαι που... μεταλαμπαδεύω τις γνώσεις μου!!!(για γέλια είμαι η άσχετη)
Σ ευχαριστώ για την αφιέρωση την αποδέχομαι με ιδιαίτερη ευχαρίσ τηση, γιατί εκτός του οτι είναι αγαπημένο κομμάτι και άκρως καλοκαιρινό, δέχομαι την αγάπη και την εκτίμησή σου...
Σκοπευω να πάω για μπάνιο Σ/Κ. Επιτέλους Καλοκαίρι!
Φιλάκια πολλά-πολλά

eleni είπε...

Χαρά,για μένα ήταν σημαντικό!
Από ασχετοσύνη άστα,έχω πολλά να μάθω ακόμη.
Λέμε κι εμείς να πάμε να καθαρίσουμε το σπίτι και την αυλή στην παραλία ,με την ευκαιρία να κάνουμε το πρώτο μπανάκι μας.
Αν συνεχίσει η ζέστη από την επόμενη εβδομάδα θα μετακομίσουμε πια.
Και πάλι ευχαριστώ!!!
Φιλιά!

eleni είπε...

Κοίτα,που πάλι το ξέχασα:είχες γράψει ότι ο άντρας σου είναι Ευβοιώτης-από πού είναι;

Μ είπε...

Πανέμορφες οι ζωγραφιές Ελένη μου και το Summertime υπέροχο κι αγαπημένο!!!!
Καλό μεσημέρι, σε φιλώ!!!!

Unknown είπε...

Έτσι κορίτσια, να πηγαίνετε στην θάλασσα, να κάνετε τις βουτίτσες σας και να τα γράφετε για να ... παίρνω μια ιδέα κι εγώ από καλοκαιράκι.

Φιλάκια

Ξανθή είπε...

Ελένη!!!εσύ έβαλες τις φωτό στο βίντεο;;πολύ ωραίο μη λες ότι είσαι άσχετη!!
Κάνε και κανένα μπάνιο και για μας!!
Καλό Σ/Κ

eleni είπε...

Mαργαρίτα,καλοκαιράκι και τι άλλο από θάλασσα!
Διάλεξα το ορχηστρικό,μου άρεσε περισσότερο.
Φιλιά!

eleni είπε...

Μeggie,δε θα πας στη θάλασσα;
Εμείς από εβδομάδα θα κατεβούμε πια στην παραλία,δεν αντέχω να τη βλέπω από μακριά.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ξανθή,θα κάνω,όσα προλάβω δλδ,γιατί με βλέπω να περνάω μεγάλο διάστημα στην Αθήνα,ώσπου να γεννήσει η κόρη μου.

Τι λες καλέ,είπαμε προς το παρόν μάθαμε να κατεβάζουμε βιντεάκια-όχι δεν είναι δικές μου οι φωτογραφίες.
Φιλιά!

Μαριλένα είπε...

Eλένη μου, καλό καλοκαίρι και με το καλό να σας έρθει και το καλοκαιρινό σας μωρό! :)))
φιλιά!

eleni είπε...

Mαριλένα μου,επιτέλους ζέστη!
Ευχαριστώ,περιμένουμε με χαρά!
Φιλάκια!

BIKY είπε...

Καλό καλοκαίρι γιαγιά με το καλό να έρθει το μωρό

Η πέτρα καταπληκτική

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Oταν βλέπω θαλασσα, μ οτι τροπο κι αν την βλεπω κατι παθαινω
Ισως ημουν ψαρι σε αλλη ζωη χα χα χα
Πανεμορφες οι ζωγραφιες σου!

Φιλια απο Αθηνα....

eleni είπε...

Bίκυ,ευχαριστώ πολύ!

Σου έστειλα mail,είδα και τα έργα σου-μου άρεσαν πολύ!
Φιλιά!

eleni είπε...

Rίκη,το ίδιο κι εγώ,την λατρεύω!
Ωωω,είσαι Αθήνα για την παρουσίαση-τι καλά!
Εύχομαι να σκίσεις!
Φιλιά!

Cinema είπε...

Τέλεια καλοκαιρινή ανάρτηση! Καλό καλοκαίρι εύχομαι με πολλές εξορμήσεις στις παραλίες!

eleni είπε...

Mαρία,αυτή την εβδομάδα,θα το νοιώσουμε για τα καλά-μ΄αρέσει!
Και συ να περάσεις καλά!
Φιλιά!

kiki είπε...

Πολύ ωραίες Ελένη! Κι εγώ δεν αντέχω το κρύο. Επιτέλους ζέστανε εδώ!

eleni είπε...

Deli,κι εδώ πολύ ζέστη!
Πριν λίγο γυρίσαμε από παραλία,πολλή δουλειά κι ένα μπανάκι στα γρήγορα-το πρώτο!
Φιλιά!

Ανεράιδα είπε...

Οι ακουαρέλες υπέροχες, αλλά αυτό που με ενθουσίασε είναι η πέτρα! ΥΠΕΡΟΧΗ!!!

eleni είπε...

Aνεράιδα,τη χάρισα!
Έτσι κάνω πάντα,αν αρέσει κάποιο το δίνω με χαρά.Επίσης αν μου ζητήσουν τους φτιάχνω ό,τι θέλουν.
Ευχαριστώ-φιλιά!