Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Τουλίπες

Στην Κωνσταντινούπολη εκτός από τα μνημεία και τις ομορφιές της,μας περίμενε ένα υπέροχο,πολύχρωμο θέαμα!
Τουλίπες,παντού τουλίπες!Σε πάρκα,σε διαχωριστικές νησίδες,σε κάθε μκρό κομματάκι χώμα είχαν φυτευτεί αυτά τα πολύ όμορφα λουλούδια ,γιατί ο Απρίλης ήταν αφιερωμένος στις τουλίπες στα πλαίσια της πολιτιστικής πρωτεύουσας της Ευρώπης,που είναι η Πόλη.
Όπου κι αν έριχνες τη ματιά σου,το χρώμα σε μάγευε-τουλίπες
άσπρες,
ροζ,


σε όμορφους σχηματισμούς,


φούξια,



κόκκινες διπλές,



κίτρινες, στο πάρκο μπροστά από τα τείχη,



σε διάφορα χρώματα,

πάλι κίτρινες,διασχίζοντας την πόλη με το λεωφορείο,




πορτοκαλί,


κόκκινες.

18 σχόλια:

BIKY είπε...

ουπς να'μαι και εγώ δεν προλάβες να κάνεις την ανάρτηση σου και ήρθα πρώτη πρώτη
Πανέμορφες είναι τις αγαπώ πάρα πολύ τις τουλίπες και ειδικά τις κόκκινες

Ανεράιδα είπε...

Τι υπέροχες φωτογραφίες!! Να 'σαι καλά να κάνεις πολλά πολλά ταξίδια ακόμη....φαίνεται ότι σου αρέσουν!

Ξανθή είπε...

Υπέροχες!!!αγαπημένα λουλούδια της κόρης μου.
Φιλιά

eleni είπε...

Bίκυ,είναι πολύ όμορφα λουλούδια,αν είχαν και λίγο αρωματάκι!
Πανδαισία χρωμάτων,τι να πρωτοφωτογραφήσω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ανεράιδα,ωραία είναι τα ταξίδια,αλλά μόνο οδικώς,άντε και με πλοίο.
Αν είναι για τέτοια δε λέω όχι,τα κοντινά τα βαριέμαι.
Φιλιά!

eleni είπε...

Ξανθή,με τρέλανε η Πόλη με την ατμόσφαιρά της,βλέπαμε και τα λουλούδια,τα δέντρα,την άνοιξη στην ακμή της και ο νους μου δε λέει να ξεφύγει.
Φιλιά!

erifili είπε...

Ελενάκι μου, υπέροχες φωτογραφίες.Λατρεύω τις τουλίπες ειδικά τις κόκκινες και τις ροζ ριγέ.Μόλις τα καταφέρω να ξεκλέψω λίγο χρόνο θα φτιάξω ένα πίνακα.Σου κλέβω την φωτό με τις κόκκινες.

eleni είπε...

Εριφύλη,μη ρωτάς,πάρε όποια θέλεις!
Δεν είμαι και καμιά σπουδαία φωτογράφος,πάντως χαίρομαι που σου κάνουν.
Είναι πολύ όμορφα λουλούδια,συμφωνώ.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Λες και βρέθηκα ξαφνικά στην Ολλανδία, που την λατρεύω!
Εκεί υπήρχαν πάρκα με .... χαλιά από τουλίπες!
Πανέμορφες οι φωτός σου Ελενάκι!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

eleni είπε...

Έλενα,φαντάζομαι πώς θα ήταν!΄
Στην Κων/πολη δεν είχε χαλιά,αλλά παντού έβλεπες τουλίπες.

Ωραία η Ολλανδία;Να φανταστείς ότι παλιά είχα μια φίλη και με παρακαλούσε να πάω-έχασα.
Φιλιά!

Μαριλένα είπε...

Ελένη μου, καιρό ειχα να μπω στα blogs κι είδα τις τοσο όμορφες οι φωτογραφίες σου..
υπέροχες οι τουλίπες..
τελικά μια χώρα-έκπληξη, ε;

σε φιλω
και την καλησπερα μου σου αφήνω :))

eleni είπε...

Mριλένα,αναρωτήθηκα,πού πήγες.Όλα καλά;

Ναι,η Κων/πολη είναι μια σύγχρονη πόλη,τουλάχιστον μέχρις εκεί που πήγαμε.Και η διαδρομή μέχρι την πόλη δε διαφέρει από τις εικόνες της Ελλάδας.Πιο μέσα,δεν ξέρω τι γίνεται.
Φιλιά!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αχχχχχχχχ.....Πόλη....Πόλη.....Πόλη......

eleni είπε...

Έτσι αναφωνώ κι εγώ,Ρίκη μου!
Όμορφη,σαγηνευτική....
Φιλάκια!

kiki είπε...

Πανέμορφες είναι!!!

eleni είπε...

Deli,είδες ομορφιά!
Ήμουν τυχερή,που είδα κι αυτή την πλευρά της Πόλης.
Φιλιά!

ria είπε...

τι όμορφα χρώματα!!!
έμεινα να χαζεύω!!

ria είπε...

τι όμορφα χρώματα!!!
έμεινα να χαζεύω!!